Hvad synes du om pompdelux?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2013

LinLin

Synes det er lidt fesent ... og tuttenuttet, så ikke moget for mine drenge... hvert fald det jeg har set - har dog ikke undersøgt det meget nøje

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

Lunae

LinLin skriver:

Synes det er lidt fesent ... og tuttenuttet, så ikke moget for mine drenge... hvert fald det jeg har set - har dog ikke undersøgt det meget nøje

Jeg synes faktisk heller ikke at deres drengetøj er så fint, men det kan jo være at jeg ændrer mening, når bettemanden kommer!

Jeg køber sjældent kjolerne med flæser, palietter osv, men faktisk heller ikke rigtig deres tunikaer og posebukser - det duer ikke rigtigt til Camille!

Anmeld

6. juni 2013

Monski

Lunae skriver:

Spørgsmålet gir sig selv

Jeg har stemt "det er fint, men køber det ikke!"
Og de er fordi jeg synes deres tøj til piger er fantastisk men jeg er ikke særlig imponeret over deres drengetøj og jeg har kun Anthon så køber set ikke

Anmeld

6. juni 2013

lycly

Jeg ELSKER det, men min datter er alt for meget en bulderbasse til så noget tøj, så jeg køber det aldrig. Men min mor køber det meget til min søster på 10, og synes faktisk også at tøjet passer til større børn

Anmeld

6. juni 2013

Moma

Monski skriver:

Jeg har stemt "det er fint, men køber det ikke!"
Og de er fordi jeg synes deres tøj til piger er fantastisk men jeg er ikke særlig imponeret over deres drengetøj og jeg har kun Anthon så køber set ikke

Det har du ret i. Jeg synes heller ikke, de har så meget fedt til drenge. 

Jeg købte sidste år deres flyverdragt, og den var vi rigtigt glade for. Men de havde den kun i én farve. 

Anmeld

6. juni 2013

Frejsmor

Jeg har stemt andet..

Jeg kan rigtig godt lide deres tøj, men det jeg har til Frej er aflagt fra min fætter(4 år) og har derfor ikke købt det selv og det kommer jeg nok heller ikke til, med mindre det er meget nedsat..

Men jeg sys selv min søn har fået nogle seje bukser og bluser, de er ikke sådan pang i farverne men jeg kan nu godt lide det alligevel, meget "casual"..

Anmeld

6. juni 2013

smølfine

Deres tøj passer perfekt til min datter på 9 år, da hun elsker pyntet tøj og farverne passer godt til hendes lidt mørke lød.

Har også købt lidt til drengene nu hvor det er på udsalg, men kan godt lide at der er lidt mere farve på deres tøj, så det er kun som supplement til deres garderobe.

Anmeld

6. juni 2013

Muffinmus

Jeg køber det til mine piger, ikke til min søn

Anmeld

6. juni 2013

Fenja09

Spørgsmålet gir sig selv

Super DUPER fint - min datters tøj er næsten kun fra Pompdelux. Det er pænt, flot i farverne, fin pasform og behageligt i stoffet. Ja, og så er priserne til at overkomme.

Meen har hørt at de vist halter lidt bagefter med drengetøjet.

/Fenja

Anmeld

6. juni 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har købt det når det er på tilbud, men synes, at de efterhånden er blevet ret kedelige i deres farver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.