Playtray bord til tripp trapp - hot or not?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2013

L&V

Jeg syntes det er noget skrammel for at sige det lige ud.. Den ridser stolen alt ka falde ned mellem barnet og bordet og ja ser bare ik det smarte i den.. Ind til det alm bord når man spiser og ned på gulvet når man leger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Palaja skriver:

Hmmmm både og... Synes kvaliteten er for dårlig. På vores bord begyndte plastikken at skalle af efter noget tid, altså der er ligesom sådan en plastikhinde på som kan pilles af. Ikke så hygiejnisk. MEN det er et dejligt stort bord med en høj kant. Har såmænd været glad nok for det, og har da også gemt det. Vi har ikke haft problemer med balancen, men stolen har også altid stået op mod spisebordet...

Stokke selv laver en plade man kan sætte på selve spisebordet, den tror jeg jeg skal prøve til lille bror når han bliveer stor nok. Men vi brugte faktisk ikea højstolen længe, da jeg syntes Marie sad bedre i den, og den kan man også købe et lille bord til. Den er jo noget billigere - og fantastisk nem at tage med hvis man skal i byen. 

Vi har begge dele. Købte den fra Trip Trap til min store pige og det var godt nok et fejl køb. Vi købte Playtay til Elina her da hun blev 6 måneder og det fungere bare så meget bedre.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

6. juni 2013

Hailiesmom11

Jeg kunne aldrig finde på at købe det hvis vi havde en trip trap stol, vi var ude ved et vennepar hvor vores datter lånte hans søns stol og der fik hun armen ind under bordet og hendes arm sad urokkeligt fast mellem bordet og stolen min kæreste var tæt på at ødelægge play trayen for at få hendes arm ud igen... Der er nemlig et smalt hul mellem bord og stol...
så der blev vi godt og grundigt skræmt så ville jeg hellere hun hamrer i bordet..

Anmeld

6. juni 2013

Drømme

Miss BananaHammock skriver:

Alexander er kommet ud af newborn indsatsen og over i den alm. baby indsats på tripp trapp stolen og nu overvejer jeg om vi skal anskaffe os det playtray bord der kan sættes på stolen, så han får sit eget lille bord han kan spilde ud over og hamre legoklodser i

Men er det pengene værd??

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=12941

Vi er super glade for vores

Anmeld

6. juni 2013

gonefishing

Miss BananaHammock skriver:

Alexander er kommet ud af newborn indsatsen og over i den alm. baby indsats på tripp trapp stolen og nu overvejer jeg om vi skal anskaffe os det playtray bord der kan sættes på stolen, så han får sit eget lille bord han kan spilde ud over og hamre legoklodser i

Men er det pengene værd??

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=12941

Not. stolen kan alligevel sættes helt ind til borderet. Og garantien ryger på TripTrap stolen, for nogle år tilbage havde de samme problem med en træ bakke man kunne sætte på stolen (den har vi), og sikke noget juks

Anmeld

6. juni 2013

Miss BananaHammock

Tak for alle jeres svar. Giver lidt at tygge på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.