Playtray bord til tripp trapp - hot or not?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.391 visninger
15 svar
16 synes godt om
6. juni 2013

Miss BananaHammock

Alexander er kommet ud af newborn indsatsen og over i den alm. baby indsats på tripp trapp stolen og nu overvejer jeg om vi skal anskaffe os det playtray bord der kan sættes på stolen, så han får sit eget lille bord han kan spilde ud over og hamre legoklodser i

Men er det pengene værd??

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=12941

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

Misscbn

Miss BananaHammock skriver:

Alexander er kommet ud af newborn indsatsen og over i den alm. baby indsats på tripp trapp stolen og nu overvejer jeg om vi skal anskaffe os det playtray bord der kan sættes på stolen, så han får sit eget lille bord han kan spilde ud over og hamre legoklodser i

Det er guld værd

Anmeld

6. juni 2013

Mother-love

Jg ville så gerne have haft det til Isabella.men jeg var lidt for nærig også fordi der var så meget andet hun skulle have.

Men når vi engang får nr 2 or vi jo har en stor del af de ting vi skal bruge ( hvis det bliver en pige igen) så køber jeg et der.

Anmeld

6. juni 2013

StudPsyk

Not! Jeg blev frarådet den, da jeg spurgte i Ønskebørn, om de solgte den. De sagde, at for det første røg garantien på stolen, hvis man brugte dem, fordi det ikke er TripTrap selv der har produceret den, og de kan give skader på stolen. Derudover er der en vælterisiko, når man bruger den, fordi stolen ikke er bygget til at bære vægt foran, og de havde oplevet flere kunder, hvis stole var væltet pga. brug af den.

Så jeg siger not - selvom jeg synes det ville være smart med et lille bord direkte på stolen

Anmeld

6. juni 2013

modesty

Hvorfor ikke bare købe en højstol i IKEA og spare 220 kr.? Og så tage Trip Trappen i brug igen når han er blevet lidt større.

Anmeld

6. juni 2013

Misscbn

Janne T. skriver:

Not! Jeg blev frarådet den, da jeg spurgte i Ønskebørn, om de solgte den. De sagde, at for det første røg garantien på stolen, hvis man brugte dem, fordi det ikke er TripTrap selv der har produceret den, og de kan give skader på stolen. Derudover er der en vælterisiko, når man bruger den, fordi stolen ikke er bygget til at bære vægt foran, og de havde oplevet flere kunder, hvis stole var væltet pga. brug af den.

Så jeg siger not - selvom jeg synes det ville være smart med et lille bord direkte på stolen

Bordet er ik særlig tungt

Jeg har aldrig oplevet at min stol har været ved at vælte pga bordet, så det forstår jeg ikke.

jeg har brugt det hver dag siden min søn selv begyndte at spise og han bruger det stadig ind i mellem og nu er han 19½ mdr

har været utroligt glad for det

Anmeld

6. juni 2013

StudPsyk

blankholm skriver:

Bordet er ik særlig tungt

Jeg har aldrig oplevet at min stol har været ved at vælte pga bordet, så det forstår jeg ikke.

jeg har brugt det hver dag siden min søn selv begyndte at spise og han bruger det stadig ind i mellem og nu er han 19½ mdr

har været utroligt glad for det

der vil jo altid være undtagelsen der bekræfter reglen at nogen ikke oplever det, betyder jo ikke at risikoen ikke er der. det er nok heller ikke så meget vægten af selve bordet, som det er de ting der står på bordet. eller at barnet læner sig ind over det og derved skaber vægt fortil på bordet.
hvis barnet læner sig ind over spisebordet uden bakken på, sker der jo ikke noget, da stolen stoppes af bordet..

Anmeld

6. juni 2013

Palaja

Hmmmm både og... Synes kvaliteten er for dårlig. På vores bord begyndte plastikken at skalle af efter noget tid, altså der er ligesom sådan en plastikhinde på som kan pilles af. Ikke så hygiejnisk. MEN det er et dejligt stort bord med en høj kant. Har såmænd været glad nok for det, og har da også gemt det. Vi har ikke haft problemer med balancen, men stolen har også altid stået op mod spisebordet...

Stokke selv laver en plade man kan sætte på selve spisebordet, den tror jeg jeg skal prøve til lille bror når han bliveer stor nok. Men vi brugte faktisk ikea højstolen længe, da jeg syntes Marie sad bedre i den, og den kan man også købe et lille bord til. Den er jo noget billigere - og fantastisk nem at tage med hvis man skal i byen. 

Anmeld

6. juni 2013

Misscbn

Janne T. skriver:

der vil jo altid være undtagelsen der bekræfter reglen at nogen ikke oplever det, betyder jo ikke at risikoen ikke er der. det er nok heller ikke så meget vægten af selve bordet, som det er de ting der står på bordet. eller at barnet læner sig ind over det og derved skaber vægt fortil på bordet.
hvis barnet læner sig ind over spisebordet uden bakken på, sker der jo ikke noget, da stolen stoppes af bordet..

Det er rigtig nok, men min har også altid stået en smule ind under spisebordet med mindre vi havde gæster, men min søn har ofte rejst sig ind over bordet også når den stod frit og der er ikke sket det mindste kan godt være vi bare har været heldige det ved jeg selvfølgelig ik 

Men jeg har været super glad for det og bruger det gså til mine fremtidige børn 

Anmeld

6. juni 2013

K&S

Vi havde en Table Top fra Trip Trap (det er ikke TT, der producerer den anden) og den var vi SUPER glade for

Den kommer vist nok med 6 forskellige "sider", du kan skifte mellem under pladen og den sidder fast med sugekopper på spisebordet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.