DianaRJS skriver:
er nemlig også det jeg ikke kan forstå, for jeg fik det nemlig også da jeg ventede den store....
men er self også 2 forskellige læger -.-
men som sagt er jeg igang med at skifte læge, det er bare vores kommune der er lidt langsomme da vi skal gøre det igennem dem -.-
har ikke haft andet end problemer siden jeg flyttede hertil, f.eks. mener lægen ikke mine børn er vaccineret før den ene var 2 og den anden ikke var til 5 ugers.... men begge er vaccineret i Viborg hvor jeg boede på daværende tidspunkt, og kan ejg slet ikke banke ind i hovedet på hende, selvom jeg har vaccine kortene med 
men ja jeg venter tvillinger, anede faktisk slet ikke det havde så meget at sige
Så blev jeg også lidt klogere...
har lige snakket med min læge og igen får jeg bare samme besked om at de ikke kan give mig noget .... og jeg er simpelthen ved at eksplodere, man kan slet ikke fungere når man får de ture :/ har jo altså også 2 dejlige drenge herhjemme der synes deres mor har været lidt kedelig... og syens jeg bestemt ikke godt om 
tror jeg vil kime hende ned igen og få den henvisning, og så kan jeg jo håbe på det kan tage det værste....
mange tak 
Ellers så ring til lægevagten i aften. Det har jeg tidligere gjort, fordi min egen læge også var af den mening, at jeg ingen medicin burde tage. Den mening ændrede hun heldigvis, da hun fik besked fra sygehuset om, at det måtte jeg gerne.
Ring til din egen læge igen og bed om en henvisning til fys. og en til neurologisk afdeling, nu hvor du i følge hende selv ingen medicin må tage. Forklar at de så må kunne hjælpe dig, så du kan få den rette behandling for migrænen.
Men jeg siger det igen - ring til lægevagten i aften og forklar. De gange jeg har gjort det, er jeg blevet mødt af en meget venligsindet læge.