ja jeg døjer med migræne, kaster op er lyssky og kan slet ikk være i nærheden af nogen eller noget 
min læge har self fordi det er stærk medicin taget mine piller fra mig, og vil nu kun at jeg tager Panodil, desværre kan det bare ikke tage migrænen 
ved den ældste jeg har fik ejg en pille til migræne som gravide godt måtte tage, men lægen nægter mig det, fordi "migræne kan jo ikke være så slemt" og hun skulle forstille sig at være læge
:/:/:/
nogen der har nogle gode råd til at kunne slå den ned når nu jeg hverken må tage treo eller migrænepiller?
Det er ved at tage livet af mig mere eller mindre 
Først bliver jeg nødt til at sige, at din læge er helt forkert på den. Du MÅ GODT tage Imigran mod migrænen, selv om du er gravid. Imigran kan fås i pilleform, som stilpille og som næsrspray. Skal selv have fundet ud af om jeg må tage næsesprayen, men ved med sikkerhed, at du må tage det i pilleform op til 300 mg om dagen og som stilpilleform på til 50 mg. om dagen.
Jeg døjer selv med migræne og her under graviditeten er det blot blevet forværret. Hvor jeg tidligere havde et anfald på en dags varighed hver 3.-4. måned, har jeg nu et anfald hver uge på 2 dages varighed.
I går var jeg faktisk på sygehuset på neurologisk afdeling, hvor jeg fik bekræftet, at jeg gør det helt rigtige i måden at behandle mig på under et anfald. Jeg tager Imigran 25 mg. (sumatriptan), Pinex og Primperan 20 mg (disse undgår jeg helst, da de gør mig SÅ træt, men de er effektive mod kvalmen).
Hvis jeg var dig, så vil jeg skifte læge omgående eller kontakte lægevagten, da de godt kan udskrive den fornødne medicin til dig - for hjælp skal du have.
Ved ikke om du venter dig en lille pige eller tvillinger 
Da jeg ankom til afdelingen på sygehuset, var lægen faktisk ikke i tvivl om, at jeg ventede en pige, efter at hun havde læste min journal igennem
Hun forklarede bl.a. at der fra uge 10 sker en massiv ændring i hormonerne pga. barnet, som nu lever og får næring fra moderen via moderkagen. `Tilkoblingen´ kan skabe en stor forværring i visse symptomer, hvis man venter en pige eller tvillinger. Det er bl.a. fordi, at vi som kvinder producere østrogen og når man venter en pige, så begynder hun også at producere østrogen. Den øget mængde af østrogen kan netop forværre sådan noget som fx migræne. Vildt fascinerende at det rent faktisk kan forklares på så logisk og videnskabelig vis 
Der ud over vil jeg anbefale dig at komme til fysioterapi. Få en henvisning fra din læge, da det gør udgifterne mindre. Jeg har været afsted to gange nu, første gang for en uge siden, og det er første uge i lang tid, hvor jeg ikke har haft et anfald og første uge i lang tid, at jeg ikke har taget min medicin. Så noget kunne tyde på at det hjælper