Et bud på kønnet? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2013

2babygirls

JulieWH skriver:

Vi var afsted i dag, scanningsjordemoderen virkede meget usikker størstedelen af tiden men pludselig "kunne hun se"!

Hvad ser I?

Tjek lige mit indlæg med pige scanning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

Hvem?

Tror faktisk jeg ændre mening

Er det ikke noget med, at drenges kønsdele peger opad, men hvis det er en pige er den mere lige/nedad - bom bom

Aner det ikke - men syntes heller ikke jeg kan se en pung, men det er også svært at se især på de 3D billeder

Kan se dem du er blevet scannet hos, og de plejer bestemt ikke at slynge noget ud, hvis det er i tvivl

Anmeld

5. juni 2013

anynom

Tak for alle jeres bud, jeg føler mig lidt mere rolig Jeg ringer til hende i morgen og snakker om det.

Anmeld

5. juni 2013

Mariajny

JulieWH skriver:

Vi var afsted i dag, scanningsjordemoderen virkede meget usikker størstedelen af tiden men pludselig "kunne hun se"!

Hvad ser I?

helt klart en lille prins

Anmeld

5. juni 2013

Bb3031

Hvem? skriver:

Tror du citerede forkert

Nej det har jeg ikke  Hvad da? 

Billedet er mit eget til sammenligning og giver mit bud på at det er en dreng. Men anbefaler en ekstra scanning for at være sikker  Hun spørger vil om et bud på kønnet 

Anmeld

5. juni 2013

Hvem?

Peiner skriver:

Nej det har jeg ikke  Hvad da? 

Billedet er mit eget til sammenligning og giver mit bud på at det er en dreng. Men anbefaler en ekstra scanning for at være sikker  Hun spørger vil om et bud på kønnet 

Troede bare dit svar var til trådstarter

Anmeld

5. juni 2013

Bb3031

Hvem? skriver:

Tror du citerede forkert

Arh nu er jeg med  Ups min fejl 

Anmeld

5. juni 2013

Bb3031

Hvem? skriver:

Troede bare dit svar var til trådstarter

Har opdaget fejlen nu. Min fejl 

Anmeld

5. juni 2013

Hvem?

Peiner skriver:

Har opdaget fejlen nu. Min fejl 

Helt ok

Anmeld

5. juni 2013

Bb3031

Hvad ser I?

Jeg skal ikke vide mig sikker overhovedet, men det ligner rigtig meget en lille dreng. Det ligner i hvert fald ikke det scanningsbillede, som jeg fik med fra kønsscanningen, da jeg var 14+6. Vi så ingen "ekstra ting", som stak ud forneden  Som en anden siger, så vil jeg ringe og spørge om en ekstra scanning når du rammer uge 15 

På billedet, som jeg har vedhæftet, kan du se skamlæberne. Der er lige som en `streg´ hele vejen ned imellem, som deler dem. Håber du forstår 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.