Et bud på kønnet? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2013

Hvem?

Åh ja, jeg må vist hellere give hende et kald i morgen for hun sagde at det var en pige :/

Det 2. billede er jeg i tvivl, men de andre ligner altså en drengs - MEN kan se du kun er i uge 14. - drenge og piger ligner altså meget hinanden på dette tidspunkt, da de kvindelige kønsorganer er meget svulmet op - jeg ville hører om hun ikke ville give en ekstra scanning om et par uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

LinLin

Jeg synes billede to ligner en piges... Men det sidste ligner en drengs

Anmeld

5. juni 2013

Bb3031

Det 1. billede er jeg i tvivl, men de andre ligner altså en drengs - MEN kan se du kun er i uge 14. - drenge og piger ligner altså meget hinanden på dette tidspunkt, da de kvindelige kønsorganer er meget svulmet op - jeg ville hører om hun ikke ville give en ekstra scanning om et par uger

Jeg skal ikke vide mig sikker overhovedet, men det ligner rigtig meget en lille dreng. Det ligner i hvert fald ikke det scanningsbillede, som jeg fik med fra kønsscanningen, da jeg var 14+6. Vi så ingen "ekstra ting", som stak ud forneden  Som en anden siger, så vil jeg ringe og spørge om en ekstra scanning når du rammer uge 15 

På billedet kan du se skamlæberne. Der er lige som en `streg´ned imellem, som deler dem. Håber du forstår 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. juni 2013

2babygirls

JulieWH skriver:

Vi var afsted i dag, scanningsjordemoderen virkede meget usikker størstedelen af tiden men pludselig "kunne hun se"!

Hvad ser I?

En lille pige 

Sådan ser det ud i 3D i den uge, Anemone så i hvert fald sådan ud 

Anmeld

5. juni 2013

anynom

Jeg prøver at snakke med hende i morgen, alternativt venter jeg til md og spørger der
Jeg blev scannet omkring samme tid med Isabel og der var absolut ingen tvivl, men ved godt at det kan være svært at skelne så tidligt.

Anmeld

5. juni 2013

Camillos

JulieWH skriver:

Vi var afsted i dag, scanningsjordemoderen virkede meget usikker størstedelen af tiden men pludselig "kunne hun se"!

Hvad ser I?

Ud fra nr 2 billede gætter jeg på pige

Anmeld

5. juni 2013

Hvem?

Peiner skriver:

Jeg skal ikke vide mig sikker overhovedet, men det ligner rigtig meget en lille dreng. Det ligner i hvert fald ikke det scanningsbillede, som jeg fik med fra kønsscanningen, da jeg var 14+6. Vi så ingen "ekstra ting", som stak ud forneden  Som en anden siger, så vil jeg ringe og spørge om en ekstra scanning når du rammer uge 15 

På billedet kan du se skamlæberne. Der er lige som en `streg´ned imellem, som deler dem. Håber du forstår 

Tror du citerede forkert

Anmeld

5. juni 2013

VIPpigen

Ud fra billed 2 vil jeg sige en pige. Det ligner det jeg har af Lilje som ikke ville sprede ben, og vise hvad hun gemte på. Som andre også skriver er det nogen gange sværere med 3D, fordi pigers kønsdele er hævet, så de kan ligne drenges... Men jeg tror på en pige

Anmeld

5. juni 2013

Albertsen92

Pige tror jeg

Anmeld

5. juni 2013

IngenKoPåIsen

JulieWH skriver:

Åh ja, jeg må vist hellere give hende et kald i morgen for hun sagde at det var en pige :/

Altså jeg kunne på en måde også godt følge pige-tanken, men så tænker jeg også lidt.. Kan da godt se hvad det er der ligner en tissemand, men der er ikke nogen pung? På vores drengs scanningsbilleder er pungen KÆMPE stor...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.