Hvad skal du som højgravid lave i sommerferien?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2013

banana3

FrkDitte skriver:

Her skal vi nok en tur til Bornholm og til Sverige. 1 uge hvert sted..

Jeg smutter nok osse en tur til Jylland til min familie mens kæresten arbejder.. Ellers skal vi nok igang med at købe ind og lave værelse klar..Har ikke købt en eneste ting endnu.. er 26+2 i dag..

Vi ville gerne ha været 4-5 dage til Barcelona, men tror ikke jeg magter det, hvis der er rigtig varmt dernede.. 

Hvornår er man egentlig højgravid??

D.

Det lyder bestemt rigtig hyggeligt..

Ja se det ved jeg faktisk ikke, jeg tænker at man er højgravid en måned før termin ?? HVornår ville du mene ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

Klumpe-dumpe

banana3 skriver:

Ja se det ved jeg faktisk ikke, jeg tænker at man er højgravid en måned før termin ?? HVornår ville du mene ??

Fra uge 37, da det er "tilladt" at føde der

Anmeld

5. juni 2013

mommy1991

Ja, hvad skal i egentlig lave?? VI skal i sommerhus af 2 omgange. Det hele forgår i dk, da jeg ikke rigtig tør forlade dk. i den tid

Hvad skal i lave ??

Uh, jeg skal gøre resten klar til guldklumpens ankomst, slappe af, til Grøn Koncert, være sammen med en masse venner og nyde den sidste tid som ikke-forældre sammen med min kæreste  

Og så selvfølgelig bare vente utålmodigt og glæde mig som et lille barn på at guldklumpen banker på!! 

(Nogen siger man er højgravid hele 3. trimester og nogen siger at det er fra 37+...

Anmeld

5. juni 2013

Trekløver(:

banana3 skriver:

Ja, hvad skal i egentlig lave?? VI skal i sommerhus af 2 omgange. Det hele forgår i dk, da jeg ikke rigtig tør forlade dk. i den tid

Hvad skal i lave ??

Vi låner svigerforældrenes hus og have i 1 uge imens de er på ferie:-) De bor på landet, så det bliver dejligt afslappende 

Anmeld

5. juni 2013

banana3

emmagirl skriver:

Uh, jeg skal gøre resten klar til guldklumpens ankomst, slappe af, til Grøn Koncert, være sammen med en masse venner og nyde den sidste tid som ikke-forældre sammen med min kæreste  

Og så selvfølgelig bare vente utålmodigt og glæde mig som et lille barn på at guldklumpen banker på!! 

(Nogen siger man er højgravid hele 3. trimester og nogen siger at det er fra 37+...

Det lyder bare skide hyggeligt

Hvor er det spændene, hvor meget mangler i endnu, inden i er klar? helt klar bliver man nok aldrig

Vi glæder os heeeelt vildt, men mangler stadig en del før vi er klar

Anmeld

5. juni 2013

FrkDitte

banana3 skriver:

Tja, det er nok osse deromkring.. 

Tror jeg kommer til at ligne en højgravid noget før med den hastighed min mave vokser lige nu... 

D.

Anmeld

6. juni 2013

mommy1991

banana3 skriver:

Det lyder bare skide hyggeligt

Hvor er det spændene, hvor meget mangler i endnu, inden i er klar? helt klar bliver man nok aldrig

Vi glæder os heeeelt vildt, men mangler stadig en del før vi er klar

Vi mangler ikke nogen ting Vi mangler bare at gøre det hele klar. Det hele står i en bunke i et hjørne Så skal have vasket alt hans tøj og indrettet pusleplads og soveplads etc Det bliver såå spændende hvornår vi føder  

Anmeld

6. juni 2013

pcoramt

banana3 skriver:

Hvad skal i lave ??

jeg skal bare kede mig.. manden har valgt at tage ferie, hvor han skal være sammen med gutterne i en uge og så gemmer han de sidste 2 uger til drengene kommer ud

skal dog et smut forbi min mor og holde lidt mere fri

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.