Hvad skal du som højgravid lave i sommerferien?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.152 visninger
17 svar
6 synes godt om
5. juni 2013

banana3

Ja, hvad skal i egentlig lave?? VI skal i sommerhus af 2 omgange. Det hele forgår i dk, da jeg ikke rigtig tør forlade dk. i den tid

Hvad skal i lave ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

Maja88

banana3 skriver:

Ja, hvad skal i egentlig lave?? VI skal i sommerhus af 2 omgange. Det hele forgår i dk, da jeg ikke rigtig tør forlade dk. i den tid

Hvad skal i lave ??

Det samme

Anmeld

5. juni 2013

banana3

Maja88 skriver:

Det samme

Anmeld

5. juni 2013

MorTilEn2013Dreng

banana3 skriver:

Hvad skal i lave ??

Jeg er jo også rimelig gravid i juli og august. Har termin i september. Men ved vi skal til Jylland en uge over til min svigermor også den næste uge skal vi til Tyskland, men jeg har jo så også ihvertfald halvanden til to måneder til termin der ellers skal min kæreste bare arbejde og vi skal have gjort lejligheden babyklar

Anmeld

5. juni 2013

Frk. K

Vi tager til sverige i en lille uge og 16 dage til Italien! Glæder mig helt vildt! Men er godt nok ikke HØJgravid, men kun i graviditetsugerne 23-27 uger...

Anmeld

5. juni 2013

banana3

Frk. K skriver:

Vi tager til sverige i en lille uge og 16 dage til Italien! Glæder mig helt vildt! Men er godt nok ikke HØJgravid, men kun i graviditetsugerne 23-27 uger...

Det lyder ellers lækkert med en tur til italien.. Gid det var mig..

Anmeld

5. juni 2013

mth1987

Her kommer lillebror i slutningen af juli så vi bliver vidst også i dk. 

Indtil videre kommer sommeren til at gå med fødselsdage, og så skal datteren og jeg passe hus og kat i 14 dage mens manden laver børneværelse klar. Og vupti så er tiden gået  

Og så er der masser at renovation på huset og laderne der skal ordnes

Anmeld

5. juni 2013

Benjamins'mor

Pakke - vi skal flytte til august, så der bliver et værelse til lillesøster. Er 32-33 uger henne når vi flytter så er self ikke højgravid som sådan, tror jeg ikke. Men ellers har vi ingen planer endnu.

Anmeld

5. juni 2013

Clisolka

banana3 skriver:

Hvad skal i lave ??

Vi har ingen planer i sommerferien - det står på afslapning herhjemme, det er begrænset hvor langt vi kan tage uden bil og med togbusser der er indsat på vores togstrækning indtil 1/9 (Isabella bliver hurtigt køresyg i bus) 

Anmeld

5. juni 2013

FrkDitte

banana3 skriver:

Hvad skal i lave ??

Her skal vi nok en tur til Bornholm og til Sverige. 1 uge hvert sted..

Jeg smutter nok osse en tur til Jylland til min familie mens kæresten arbejder.. Ellers skal vi nok igang med at købe ind og lave værelse klar..Har ikke købt en eneste ting endnu.. er 26+2 i dag..

Vi ville gerne ha været 4-5 dage til Barcelona, men tror ikke jeg magter det, hvis der er rigtig varmt dernede.. 

Hvornår er man egentlig højgravid??

D.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.