at fortælle chefen man er gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
1 svar
0 synes godt om
5. juni 2013

lille fnug

Har i andre fortalt i er gravide? Eller hvornår vil i gøre det? Min ene chef sagde for et par måneder siden, at de godt vidste jeg snart skulle have børn, så tror jeg vil blive mødt med store smil når jeg siger det.

Har nu to gange på en uge måtte gå ud i køkkenet og sidde mens jeg var på arbejde, fordi jeg fik det dårligt. Så overvejer at fortælle det i morgen.

Men pyyyh tanken om det gør mig altså nervøs. Og oven i det så har jeg 3 chefer og det er fuldstændigt umuligt at komme til at sige det på en gang for de er sjældent samlet på en gang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2013

Lauer

lille fnug skriver:

Har i andre fortalt i er gravide? Eller hvornår vil i gøre det? Min ene chef sagde for et par måneder siden, at de godt vidste jeg snart skulle have børn, så tror jeg vil blive mødt med store smil når jeg siger det.

Har nu to gange på en uge måtte gå ud i køkkenet og sidde mens jeg var på arbejde, fordi jeg fik det dårligt. Så overvejer at fortælle det i morgen.

Men pyyyh tanken om det gør mig altså nervøs. Og oven i det så har jeg 3 chefer og det er fuldstændigt umuligt at komme til at sige det på en gang for de er sjældent samlet på en gang...

Min situation var lidt anderledes, jeg fortalte det nemlig 1 måned før jeg blev gravid ;-) Jeg skulle nemlig i fertilitetsbehandling, og fortalte det fordi det ville kræve en del fridage - det blev taget rigtig godt imod, og de har fulgt mig tæt i afdelingen, og der blev jublet da jeg kunne fortælle at jeg havde en positiv graviditets test

Til gengæld kan jeg sige, at jeg i dag (8+3) ikke helt kan skjule min graviditet så meget mere, eftersom jeg er 2. gangs gravid, så jeg ville ogsæ være udsat for at skulle fortælle det tidligt uanset hvad. Og min erfaring siger mig, at det bare bliver taget godt imod

Held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.