banana3 skriver:
Ja, som overskriften lyder 
Jeg har termin 2 august, og vi vil gerne have alt på plads i løbet af denne måned (hvis vi når det
) Vi har nemlige en masse i juli, så for ikke at stresse for meget, vil vi gerne være færdige, også hvis nu der skulle ske noget under vores sommerhuse ophold forskellige steder i landet, så er vi klar, og skal ikke hjem og have købt en masse 
Men, så var det at jeg kom til at tænke på den der amme-bh, hvornår køber man den ??
Jeg har lige pt én fantastisk bh, og den har jeg brugt hele vejen igennem, jeg bruger en 75B, og mine bryster er da vokset lidt, men hvad str. skal jeg regne med? Går ud fra det er meget forskelligt, men er det bedste at vente med at købe en til mælken ér løbet til ? På forhånd tak de damer 
Jeg har købt min første ammebh allerede, og jeg er kun i uge 22, men sagen er den, at jeg allerede er vokset 1-2 størrelser i bh, så jeg skulle under alle omstændigheder have noget, jeg kan passe resten af graviditeten.

Jeg har købt den fra Change, da det er den eneste jeg har fundet indtil videre, som har haft så meget støtte, at jeg kan holde ud at have den på (ved de andre klasker det hele sammen for at sige det pænt). Den er også lavet i noget super elastisk blonde, og jeg har købt den lidt stor, så selvom mine bryster vokser en størrelse eller to mere, så går det også nok

Desuden er jeg oppe i så skæve mål (lille omkreds, STORE bryster), at det er svært for mig at finde undertøj andre steder end Change. De fleste af de gængse undertøjsforretninger gav op, da jeg var på udkig efter en ammebh i sidste uge
Anmeld