Hvornår køber man amme-bh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.643 visninger
16 svar
8 synes godt om
5. juni 2013

banana3

Ja, som overskriften lyder

Jeg har termin 2 august, og vi vil gerne have alt på plads i løbet af denne måned (hvis vi når det ) Vi har nemlige en masse i juli, så for ikke at stresse for meget, vil vi gerne være færdige, også hvis nu der skulle ske noget under vores sommerhuse ophold forskellige steder i landet, så er vi klar, og skal ikke hjem og have købt en masse

Men, så var det at jeg kom til at tænke på den der amme-bh, hvornår køber man den ??

Jeg har lige pt én fantastisk bh, og den har jeg brugt hele vejen igennem, jeg bruger en 75B, og mine bryster er da vokset lidt, men hvad str. skal jeg regne med? Går ud fra det er meget forskelligt, men er det bedste at vente med at købe en til mælken ér løbet til ? På forhånd tak de damer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

emsaroto

babysam

Anmeld

5. juni 2013

LilleChelle

VENT !! 

- Vent til mælken er løbet til og du lige har fået ammet nogle dage, så de er i den rigtige størrelse igen. 

Jeg har to fantastiske (Bruger dem ikke længere) fra Change .. De sad sååå godt. Og jeg forgudede dem. Jeg kunne desværre ikke købe i hverken h&m, bilka etc.. Men jeg er også af den overbevisning at man får hvad man betaler for  

Anmeld

5. juni 2013

LilleChelle

emsaroto skriver:

babysam

Hvaaa Emilie - er du ved at få ammehjerne allerede ?

Anmeld

5. juni 2013

emsaroto

LilleChelle skriver:

Hvaaa Emilie - er du ved at få ammehjerne allerede ?

ja haha

Læste faktisk bare overskriften, også skimtede lidt igennem, så skrev jeg bare hvor man købte  

og først da du citere mig ser jeg hvad overskriften faktisk siger hahahahha

tror bare jeg går i seng indtil Oskar kommer hjem fra hans hygge dag med sin far  

Anmeld

5. juni 2013

LilleChelle

emsaroto skriver:

ja haha

Læste faktisk bare overskriften, også skimtede lidt igennem, så skrev jeg bare hvor man købte  

og først da du citere mig ser jeg hvad overskriften faktisk siger hahahahha

tror bare jeg går i seng indtil Oskar kommer hjem fra hans hygge dag med sin far  

Haha :p 

Jeg kender det godt  

- I seng med dig, så du kan være frisk til han kommer hjem  

Anmeld

5. juni 2013

LilleMie

banana3 skriver:

Jeg har termin 2 august, og vi vil gerne have alt på plads i løbet af denne måned (hvis vi når det ) Vi har nemlige en masse i juli, så for ikke at stresse for meget, vil vi gerne være færdige, også hvis nu der skulle ske noget under vores sommerhuse ophold forskellige steder i landet, så er vi klar, og skal ikke hjem og have købt en masse

Men, så var det at jeg kom til at tænke på den der amme-bh, hvornår køber man den ??

Jeg har lige pt én fantastisk bh, og den har jeg brugt hele vejen igennem, jeg bruger en 75B, og mine bryster er da vokset lidt, men hvad str. skal jeg regne med? Går ud fra det er meget forskelligt, men er det bedste at vente med at købe en til mælken ér løbet til ? På forhånd tak de damer

Mine bryster var ens i størrelsen gennem hele min graviditet og også da jeg ammede (til gengæld er de 2 størrelser mindre efter jeg stoppede med at amme ).

Brysterne bliver lidt store og spændte de første 4-5 dage, men jeg havde købt 2 amme bh'er uden bøjle i strækstof (ala en træningsbh) inden jeg fødte. De fungerede perfekt og kunne udvide sig, så de ikke strammede for meget, når brysterne var størst. Og så købte, jeg efter et par uger nogle flere (og også mere flatterende modeller ), da jeg indså, at mine bryster ikke ville blive større 

Og husk også amme-indlæg 

Anmeld

5. juni 2013

lycly

Køb en uden bøjle til før mælken er løbet til, for det er mest behageligt når først mælken løber til fordi brysterne bliver så ømme (og køb den et par størrelser større end det du bruger nu så den ikke strammer) og når mælken så er løbet til går du ud og finder den rigtige størrelse - Føtex har nogle super flotte med blonde og med bøjle. Jeg foretrækker dem med bøjle fordi de gør at brysterne sidder lidt pænere

Anmeld

5. juni 2013

VIPpigen

Jeg købte amme bh et par dage efter fødslen, da min mælk begyndte at løbe til. Det var først da jeg sad på neo og skulle malke ud en dag at jeg undrede mig over de ekstra ømme bryster at jeg kom i tanke om jeg stadig brugte mine egne bher

Anmeld

5. juni 2013

Rødhætte

banana3 skriver:

Jeg købte i god tid, men det endte desværre med at ammningen aldrig kom til at fungere. Så hvis du ikke vil vente så nøjes med at købe en enkelt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.