Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Cbank skriver: Jeg vil skam ikke andet end at dele med jer at jeg igår fik den skøre ide med at ville til fotografen og få taget et mavebillede inden jeg bliver mor Det skal siges jeg har termin imorgen, og jeg skal have taget billede af maven imorgen (Så ve-støv modtages med kys hånd) Det er egentlig lidt sjovt jeg pludselig får sådan en ide, da jeg plejer at være typen som planlægger ting
Jeg vil skam ikke andet end at dele med jer at jeg igår fik den skøre ide med at ville til fotografen og få taget et mavebillede inden jeg bliver mor
Det skal siges jeg har termin imorgen, og jeg skal have taget billede af maven imorgen (Så ve-støv modtages med kys hånd)
Det er egentlig lidt sjovt jeg pludselig får sådan en ide, da jeg plejer at være typen som planlægger ting
Glæder mig til at se billeder
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her er der et par billeder
Så nu modtager jeg enormt gerne ve-støv
Cbank skriver: Her er der et par billeder Så nu modtager jeg enormt gerne ve-støv
Hvor er de bare gode!!!! Smuk mave
Sender en masse vestøv i din retning!!
emmagirl skriver: Hvor er de bare gode!!!! Smuk mave Sender en masse vestøv i din retning!!
Mange tak skal du have
Wow en smuk og rund mave Rigtig gode billeder!
Sender giga monster meget ve-støv i din retning
Juliekp skriver: Wow en smuk og rund mave Rigtig gode billeder! Sender giga monster meget ve-støv i din retning
Du sender bare løs
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128