Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg vil skam ikke andet end at dele med jer at jeg igår fik den skøre ide med at ville til fotografen og få taget et mavebillede inden jeg bliver mor
Det skal siges jeg har termin imorgen, og jeg skal have taget billede af maven imorgen (Så ve-støv modtages med kys hånd)
Det er egentlig lidt sjovt jeg pludselig får sådan en ide, da jeg plejer at være typen som planlægger ting
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Cbank skriver: Jeg vil skam ikke andet end at dele med jer at jeg igår fik den skøre ide med at ville til fotografen og få taget et mavebillede inden jeg bliver mor Det skal siges jeg har termin imorgen, og jeg skal have taget billede af maven imorgen (Så ve-støv modtages med kys hånd) Det er egentlig lidt sjovt jeg pludselig får sådan en ide, da jeg plejer at være typen som planlægger ting
Der mangler et billede
emmagirl skriver: Der mangler et billede
Det er hvis først imorgen hun skal have taget billede :)
CarinaSB skriver: Det er hvis først imorgen hun skal have taget billede
Det er hvis først imorgen hun skal have taget billede
Gud ja.. Fik læst til forkert
Godt du lige når det!! Det er så ærgerligt ikke at få taget af mavsen
Skal I have taget newborn billeder også??
emmagirl skriver: Gud ja.. Fik læst til forkert
Kender det for godt :D
Sender en masse ve-støv, MEN først med virkning når du har været til fotograf og få taget billeder
christina92 skriver: Godt du lige når det!! Det er så ærgerligt ikke at få taget af mavsen Skal I have taget newborn billeder også??
Det tror jeg ikke? Men man skal jo aldrig sige aldrig
Juliekp skriver: Sender en masse ve-støv, MEN først med virkning når du har været til fotograf og få taget billeder
Mange tak skal du have
Cbank skriver: Det tror jeg ikke? Men man skal jo aldrig sige aldrig
Hehe nej det skal man jo ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128