Hvornår faldt han/hun på knæ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2013

Holbæktrunten

Min mand friede da vi havde været sammen et år. Vidste godt det ville komme på et tidspunkt, for vi havde været ude og finde de ringe vi ønskede os- de skullevære både Forlovelses og vielsesringe, og laves af noget arveguld der havde stor betydning for mig. Han friede da vi lånte hans families sommerhus, på den strand han havde brugt mange timer på spm barn. En sen nattetime, skyfrihimmel og fuldmåne. Havde været perfekt hvis ikke jeg havde troet at han tog pis på mig ;0) blev gift 6 mdr efter med bebs i maven og huskøb på trapperne... Så på 1 år fik jeg alt hvad jeg altid har sagt jeg ikke skulke have: mand, barn og hus - men det er nu ganske dejligt alligevel ;0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

Malene76

Charliepar skriver:

Bryllup har aldrig været en del af mine fremtidsdrømme. Før nu!

Lige pludseligt hungrer jeg efter, at han falder på knæ - for i min verden, skal det ske på den måde

Hvor længe havde I kendt hinanden, før I blev forlovet? Hvordan foregik det i forhold til frieriet? Hvor længe efter forlovelsen, blev I så gift?

Glæder mig til at høre nogle historier

Min mand friede til mig da vi havde været sammen i 2 år, på vores 2 års dag. Han friede til mig på stranden ved Løkken hvor vi var på weekendtur. Vejret var fantastisk og jeg kunne ikke i min vildeste fantasi havde bestilt et bedre frieri.  Vi blev gift året efter på vores 3 årsdag som faldt på en lørdag. Brylluppet blev helt som vi ønskede os og jeg ville ikke lave noget om i bagklogsskabens klare lys.   Kh. Malene

Anmeld

17. juni 2013

Nadia Maya

Han friede da vi havde været kærester i 2 år.

Du/I kan læse frielsen her

https://www.baby.dk/debat/176199pi1/bryllup/han-har -friet.aspx#GoToMessage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.