Hvornår faldt han/hun på knæ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.833 visninger
22 svar
12 synes godt om
4. juni 2013

Papillon

Bryllup har aldrig været en del af mine fremtidsdrømme. Før nu!

Lige pludseligt hungrer jeg efter, at han falder på knæ - for i min verden, skal det ske på den måde

Hvor længe havde I kendt hinanden, før I blev forlovet? Hvordan foregik det i forhold til frieriet? Hvor længe efter forlovelsen, blev I så gift?

Glæder mig til at høre nogle historier

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

kriknu

Måske ikke ligefrem den lykkeligste historie men...

Den 18. November sidste år friede min (daværende) kæreste til mig, det kom ret uventet efter et skænderi et par dage før (11 dage...)

Selve frieriet var ikke rigtigt værd at skrive om, det var i hvert fald ikke værd at lave en film om.. MEN! Han gik på knæ og fortalte mig hvor meget han elskede mig, og hvor meget han glædede sig til at blive far til vores små tvillinger og at han var ked af at han havde været sådan en stor idiot... og spurgte så om jeg ville giftes med ham. hvilket jeg sagde ja til, og vi begyndte så at snakke om bryllup osv. som vi ville holde i December i år, ikke noget stort eller noget - bare os, tvillingerne og nærmeste familie og et par venner. 

Dagen efter gik vi fra hinanden, da han skred efter at have kaldt mig en masse åndsvage ting...  Så jeg skal ikke giftes foreløbigt 

Anmeld

4. juni 2013

pussekat

Charliepar skriver:

Lige pludseligt hungrer jeg efter, at han falder på knæ - for i min verden, skal det ske på den måde

Hvor længe havde I kendt hinanden, før I blev forlovet? Hvordan foregik det i forhold til frieriet? Hvor længe efter forlovelsen, blev I så gift?

hejsa
min mand friede 3 uge efter vi start med at kom samme ud for andet sig lastbil med vej i regn vejt i Sverige jeg have lige være på det lille hus jeg så sådan i hoved her jeg tro det være når med bil til jeg kom til at se
og vi være samme i 10 månde gift vi os og her være samme i 8 år nu

Anmeld

4. juni 2013

Frk.S

Min mand friede på vores 13 års dag (vi har været sammen siden vi var 16).

Det var d. 13. august sidste år og vi blev gift d. 10. maj i år..... ca. 3 uger før jeg blev 30. 

Og han var skam på knæ. 

Anmeld

4. juni 2013

Papillon

kriknu skriver:

Måske ikke ligefrem den lykkeligste historie men...

Den 18. November sidste år friede min (daværende) kæreste til mig, det kom ret uventet efter et skænderi et par dage før (11 dage...)

Selve frieriet var ikke rigtigt værd at skrive om, det var i hvert fald ikke værd at lave en film om.. MEN! Han gik på knæ og fortalte mig hvor meget han elskede mig, og hvor meget han glædede sig til at blive far til vores små tvillinger og at han var ked af at han havde været sådan en stor idiot... og spurgte så om jeg ville giftes med ham. hvilket jeg sagde ja til, og vi begyndte så at snakke om bryllup osv. som vi ville holde i December i år, ikke noget stort eller noget - bare os, tvillingerne og nærmeste familie og et par venner. 

Dagen efter gik vi fra hinanden, da han skred efter at have kaldt mig en masse åndsvage ting...  Så jeg skal ikke giftes foreløbigt 

Hold da op  Jeg er ked af, det gik sådan. Håber det går okay alligevel, og du skal da have tak for historien

Anmeld

4. juni 2013

kriknu

Charliepar skriver:

Hold da op  Jeg er ked af, det gik sådan. Håber det går okay alligevel, og du skal da have tak for historien

Det går helt fint 

Anmeld

4. juni 2013

LBK

Min mand friede da vi havde været kærester i 8 år. Vi blev gift året efter og har nu været gift i 2 år til juli... og han var helt nede på knæ 

Anmeld

4. juni 2013

MetteT

Min mand friede til mig den 2 august 2007 efter vi havde været sammen i 3 år.. Han friede i mens vi var ude at sejle bare os to i hans forældres båd på Silkeborg søerne.. Hvor han havde sørget for rejecocktail og lækker hvidvin.. Og han faldt på knæ.. Vi blev gift præcis et år efter.. Den 2. August 2008.. nu har vi snart været sammen i 9 år og gift i 5... Og jeg er lykkelig!!

Anmeld

4. juni 2013

gonefishing

Charliepar skriver:

Min mand friede efter 3 måneder i sep 2009, selvom han heller aldrig før havde tænkt ægteskab.
Men jeg ville gerne lige bo sammen først og sådan, så vi flyttede sammen og friede han igen i marts 2010, og vi blev gift i juli 2010.

Anmeld

4. juni 2013

Bshizzle

Årh.. Jeg vil osse ha en mand der gik på knæ 

Men min kæreste er ikke nået til det punkt endnu 

Vi har været sammen i 6 år på Fredag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.