Levende sut!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2013

charlottekri

Hm, jeg kan kun sige at jeg ved hvordan du har det! Min datter lå ved mig ca 30 gange i døgnet  Og nægtede at bruge både sut og sutteflaske, lige indtil den dag hvor jeg stoppede helt med at amme da hun var lidt over 10 mdr, så kunne begge dele blive pludselig godt bruges... Og vi havde også prøvet mange forskellige slags og prøvet med modermælk osv, men der var intet der hjalp. 

Men jeg tænker lidt, at hvis hun vil ligge hos dig så meget, kan det jo være er udtryk for ubehag, eller at hun har ondt og søger trøst? Jeg ville få hende tjekket hos en kiropraktor, da jeg selv har haft utrolig stor succes med det, men det kommer selvfølgelig an på hvordan hendes almene tilstand er, og om hun græder meget... Men det kan selvfølgelig også være et udtryk og behov for tryghed.. Svært at sige når man ikke kender jeres barn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

Baby2010/2013

Månsson skriver:

Åh jamen jeg kender det prøvede os alt muligt med at liste den ind når hun sov, ammede osv. men en dag var den sjov.. Tænker os det er en go ide at gøre den spændende, måske den flyver rundt omkring hovedet eller dytter en på næsen hvis du forstår også prøver sig frem når humøret er til det.. Det kræver mange forsøg..

Håber for dig det virker

Det er et forsøg værd! Ja hun skal jo danne sige et godt forhold til sutten og ikke koble det sammen med en træls ting.

Anmeld

4. juni 2013

L&V

Baby2010/2013 skriver:

Det er et forsøg værd! Ja hun skal jo danne sige et godt forhold til sutten og ikke koble det sammen med en træls ting.

Det er nemlig det og forstå at der ikke kommer mad ud af ´den he he

Anmeld

4. juni 2013

Kløver

Baby2010/2013 skriver:

Den helt lille størrelse? Uh fortæl mere! Hvad er det for en?

Til vores søn brugte vi de runde fra apoteket, de var knap så store, til vores datter brugte vi de helt helt små, kan fås i Ønskebørn og på navnesutten.dk (se billede)

Ved vores datter købte jeg et helt lager af forskellige sutter, hvor min sp fandt den der passede inde i munden, og den vi skulle prøve til med. Hun brugte den meget lidt og kortvarigt, og stoppede med at prøve til da hun var 8 mdr. Og da hun blev et år, tog hun storebrors sutter, og har været fast suttebruger lige siden

Men billedet er af den helt lille
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. juni 2013

2babygirls

Baby2010/2013 skriver:

Ja det er hvad jeg er! Er ved at blive godt frustreret og er næsten grædefærdig over at min datter på 3,5 uge hænger i mig konstant!! Jeg ved at hun er lille og har brug for tryghed - men hold nu op hvor er det slemt og især fordi hun nægter at bruge sut!! 

kom med gode råd og tricks til at få hende igang med sutten!

Hilsen en meget træt mor 

Min datter brugte også mig til hun varm ca 8 uger, så ramte hun tigerspringet og derefter ville hun gerne bruge sut.

her er det en fra nuk med naturgummi.

hooooold ud, så skal det nok komme, og så køb en bamse fra evt dinglisar som davider på en klud

http://lekmer.dk/bornevarelse/tekstiler/sutteklude/teddykompaniet-diinglisar-wild-babytæppe-kat#.Ua3TVssaySM

Anmeld

4. juni 2013

betina23

Baby2010/2013 skriver:

Ja det er hvad jeg er! Er ved at blive godt frustreret og er næsten grædefærdig over at min datter på 3,5 uge hænger i mig konstant!! Jeg ved at hun er lille og har brug for tryghed - men hold nu op hvor er det slemt og især fordi hun nægter at bruge sut!! 

kom med gode råd og tricks til at få hende igang med sutten!

Hilsen en meget træt mor 

Såden var det os ned vores i starten ville vi ik ha hun sku bruge sut mendet blev for meget vi købte en helves mmasse sutter og så var der en hun kunne lide det var de mam sutter men prøv dig frem og ha tålmodighed og bli ved med at prøve at tilbyde sutten og evt hold den da de li skal lære det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.