Levende sut!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.535 visninger
15 svar
9 synes godt om
4. juni 2013

Baby2010/2013

Ja det er hvad jeg er! Er ved at blive godt frustreret og er næsten grædefærdig over at min datter på 3,5 uge hænger i mig konstant!! Jeg ved at hun er lille og har brug for tryghed - men hold nu op hvor er det slemt og især fordi hun nægter at bruge sut!! 

kom med gode råd og tricks til at få hende igang med sutten!

Hilsen en meget træt mor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

DianaRJS

Baby2010/2013 skriver:

Ja det er hvad jeg er! Er ved at blive godt frustreret og er næsten grædefærdig over at min datter på 3,5 uge hænger i mig konstant!! Jeg ved at hun er lille og har brug for tryghed - men hold nu op hvor er det slemt og især fordi hun nægter at bruge sut!! 

Hilsen en meget træt mor 

har du prøvet med andre sutter? de kan fås i mange former jo

men kender det godt fra min den første, men vi fandt hurtigt ud af at en sutteklud var sagen

Anmeld

4. juni 2013

Baby2010/2013

Åh ja, tror vi har prøvet seks forskellige slags, men intet hjælper. Vi har prøvet at snige den ind, puttet modermælk på den, far har prøvet mens mor gik, næsten alt tror jeg vi har prøvet! Intet hjælper 

Nu du siger sutteklud, bruger i så bare en stofble eller?

Anmeld

4. juni 2013

Kløver

Baby2010/2013 skriver:

Åh ja, tror vi har prøvet seks forskellige slags, men intet hjælper. Vi har prøvet at snige den ind, puttet modermælk på den, far har prøvet mens mor gik, næsten alt tror jeg vi har prøvet! Intet hjælper 

Har i prøvet den helt lille størrelse sut

Anmeld

4. juni 2013

simone_jacobsen

Baby2010/2013 skriver:

Hilsen en meget træt mor 

Når min bandit søger lidt ekstra tryghed, så ammer jeg ham og når jeg syntes at han er ved at være færdig, så nupper jeg brystet fra ham og propper sutten ind - og sørget for at jan ligger helt tæt på mir bare bryst stadig så han kan lugte det

Anmeld

4. juni 2013

L&V

Baby2010/2013 skriver:

Hilsen en meget træt mor 

Jeg ville prøve at købe et hav af forskellige sutter i forskellige materialer.. Min datter var omkring 4 måneder før hun syntes sutten og brugte os mig som sut i al den tid.. Nogle børn er bare ik til sut..

Vi har købt den her til lillebror da den sku virke på samme måde som brystet da den er fleksibel og bevæger sig som brystet, måske det var en ide http://www.pinkorblue.dk/Pleje-Ernaering/Sutter/NU BY-Natural-Touch-Soft-Flex-beroligende-silikonesut -med-nopper.html

Anmeld

4. juni 2013

Baby2010/2013

Maja84 skriver:

Har i prøvet den helt lille størrelse sut

Den helt lille størrelse? Uh fortæl mere! Hvad er det for en?

Anmeld

4. juni 2013

Baby2010/2013

Månsson skriver:

Jeg ville prøve at købe et hav af forskellige sutter i forskellige materialer.. Min datter var omkring 4 måneder før hun syntes sutten og brugte os mig som sut i al den tid.. Nogle børn er bare ik til sut..

Vi har købt den her til lillebror da den sku virke på samme måde som brystet da den er fleksibel og bevæger sig som brystet, måske det var en ide http://www.pinkorblue.dk/Pleje-Ernaering/Sutter/NU BY-Natural-Touch-Soft-Flex-beroligende-silikonesut -med-nopper.html

Den er hermed bestilt  plus lidt extra forskellige!

Tak for dit råd, så x'er vi for hun kan li den. Vi har også prøvet at lave snigeren, men hun opdager det efter 10 min. og bryder i et skrig 

Anmeld

4. juni 2013

DianaRJS

Baby2010/2013 skriver:

nej vi købte en sutteklud, altså en lille hmm flad bamse

Anmeld

4. juni 2013

L&V

Baby2010/2013 skriver:

Den er hermed bestilt  plus lidt extra forskellige!

Tak for dit råd, så x'er vi for hun kan li den. Vi har også prøvet at lave snigeren, men hun opdager det efter 10 min. og bryder i et skrig 

Åh jamen jeg kender det prøvede os alt muligt med at liste den ind når hun sov, ammede osv. men en dag var den sjov.. Tænker os det er en go ide at gøre den spændende, måske den flyver rundt omkring hovedet eller dytter en på næsen hvis du forstår også prøver sig frem når humøret er til det.. Det kræver mange forsøg..

Håber for dig det virker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.