Lad det nu blive Onsdag!! (fars dag)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2013

An&Jo

Her får han den ultimative overraskelse på fars dag, jeg kører nemlig ud og henter min bonussøn over middag når jeg har fri fra arbejde og tager ham med hjem.. Vi køber dog også en lille ting på vej hjem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

Moma

An&Jo skriver:

Her får han den ultimative overraskelse på fars dag, jeg kører nemlig ud og henter min bonussøn over middag når jeg har fri fra arbejde og tager ham med hjem.. Vi køber dog også en lille ting på vej hjem..

Bare lige en lille bonusinfo. De fleste butikker har lukket den 5. juni

Anmeld

4. juni 2013

Zelinasmor

kriknu skriver:

ÅÅh, gid at det snart må blive onsdag 

Jeg glæder mig så meget til på onsdag når det bliver min tur til at overraske manden, jeg håber bare at jeg kan overraske ham lige så positivt som han overraskede mig til mors dag. 

Min plan er at vække ham onsdag morgen med friske rundstykker fra bageren og en lille kage og så lade ham tro at det mere eller mindre er det, da han tror vi skal i IKEA (gid vi skulle... men det må vente) .. Senere på formiddagen kommer så et af vores vennepar (som også venter barn lige om lidt) og hvor manden også tror vi skal i IKEA, men de skal i virkeligheden ud og køre lidt stærkt i en fin lille rød ferrari og når vi så kommer hjem igen onsdag aften eller hvornår det nu bliver så ligger der et fint lille gavekort til en tatovør så han endelig kan få den tatovering kan går og sukker efter 

Ville sådan ønske at det først var fars dag om 2 ugers tid så jeg lige kunne toppe den af med et fodaftryk eller noget fra lillemanden 

iih, hvor jeg håber at han bliver glad for det 

Hvad tror i piger? og hvad giver i selv manden derhjemme? 

Hold nu op en fed gave! 

Her får min kæreste en massagestol af vores datter  Han klager altid over ondt i ryggen. Jeg hader at give massage, så det er jo win win 

Anmeld

4. juni 2013

An&Jo

Moma skriver:

Bare lige en lille bonusinfo. De fleste butikker har lukket den 5. juni

Det ved jeg, men den lille ting bliver også noget til at stille lækkersulten.. farmand har nemlig en meget sød tand

Anmeld

4. juni 2013

kriknu

MoarHvidovre skriver:

Har du tjekket, at IKEA holder åbent? Det gør f.eks. Føtex ikke. Jeg tror faktisk, at de fleste forretninger holder lukket.

Gud! Havde helt glemt at det er den 5. juni... Må håbe på at han ikke selv tjekker efter .. Ellers er det bare ærgeligt

Anmeld

4. juni 2013

Isabella_mor

han bliver da virkelig glad for at finde ud af at I ikke skal i IKEA. det er jo de fleste mænds værste mareridt. men kom endelig med en update på hans reaktion på farrarien der  

Jeg har bare tænkt mig at lade knægten lave en tegning til sin far og måske også købe en leffe eller lign. Jeg ville ønske at jeg kunne give for flere miliarder kroner for min kæreste er verdens bedste far. 

Anmeld

4. juni 2013

gonefishing

kriknu skriver:

Jeg glæder mig så meget til på onsdag når det bliver min tur til at overraske manden, jeg håber bare at jeg kan overraske ham lige så positivt som han overraskede mig til mors dag. 

Min plan er at vække ham onsdag morgen med friske rundstykker fra bageren og en lille kage og så lade ham tro at det mere eller mindre er det, da han tror vi skal i IKEA (gid vi skulle... men det må vente) .. Senere på formiddagen kommer så et af vores vennepar (som også venter barn lige om lidt) og hvor manden også tror vi skal i IKEA, men de skal i virkeligheden ud og køre lidt stærkt i en fin lille rød ferrari og når vi så kommer hjem igen onsdag aften eller hvornår det nu bliver så ligger der et fint lille gavekort til en tatovør så han endelig kan få den tatovering kan går og sukker efter 

Ville sådan ønske at det først var fars dag om 2 ugers tid så jeg lige kunne toppe den af med et fodaftryk eller noget fra lillemanden 

du tror ikke at han og vennen ved at ALT har lukket på fars dag

Anmeld

4. juni 2013

kriknu

Isabella_mor skriver:

han bliver da virkelig glad for at finde ud af at I ikke skal i IKEA. det er jo de fleste mænds værste mareridt. men kom endelig med en update på hans reaktion på farrarien der  

Jeg har bare tænkt mig at lade knægten lave en tegning til sin far og måske også købe en leffe eller lign. Jeg ville ønske at jeg kunne give for flere miliarder kroner for min kæreste er verdens bedste far. 

Det er i hvert fald hans mareridt lige for tiden  de sidste par gange vi har været afsted har jeg kun skulle have sengetøj og lagener feks. og er i stedet kommet hjem med alt muligt mærkeligt ...  det meste af det er endnu ikke pakket ud og står bare i et hjørne af soveværelset 

men skal nok komme med en update, det bliver en fantastisk dag - han har godt nok været afsted før, men denne gang er det vist en med en lidt større motor 

Anmeld

4. juni 2013

gonefishing

kriknu skriver:

Griner... med mindre at han netop, sammen med vennen er gået med til at tage til Ikea når der er lukket... "øvvvv ok skat, vi skal nok tage i Ikea, vi tager derhen på onsdag (tsk tsk)"... det ville faktisk være ret sjovt

Anmeld

4. juni 2013

kriknu

Flodkilling skriver:

du tror ikke at han og vennen ved at ALT har lukket på fars dag

jeg tvivler faktisk lidt, for ingen af dem regner med at få noget som helst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.