Lad det nu blive Onsdag!! (fars dag)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.799 visninger
19 svar
10 synes godt om
4. juni 2013

kriknu

ÅÅh, gid at det snart må blive onsdag 

Jeg glæder mig så meget til på onsdag når det bliver min tur til at overraske manden, jeg håber bare at jeg kan overraske ham lige så positivt som han overraskede mig til mors dag. 

Min plan er at vække ham onsdag morgen med friske rundstykker fra bageren og en lille kage og så lade ham tro at det mere eller mindre er det, da han tror vi skal i IKEA (gid vi skulle... men det må vente) .. Senere på formiddagen kommer så et af vores vennepar (som også venter barn lige om lidt) og hvor manden også tror vi skal i IKEA, men de skal i virkeligheden ud og køre lidt stærkt i en fin lille rød ferrari og når vi så kommer hjem igen onsdag aften eller hvornår det nu bliver så ligger der et fint lille gavekort til en tatovør så han endelig kan få den tatovering kan går og sukker efter 

Ville sådan ønske at det først var fars dag om 2 ugers tid så jeg lige kunne toppe den af med et fodaftryk eller noget fra lillemanden 

iih, hvor jeg håber at han bliver glad for det 

Hvad tror i piger? og hvad giver i selv manden derhjemme? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

E.J.mor.

kriknu skriver:

Jeg glæder mig så meget til på onsdag når det bliver min tur til at overraske manden, jeg håber bare at jeg kan overraske ham lige så positivt som han overraskede mig til mors dag. 

Min plan er at vække ham onsdag morgen med friske rundstykker fra bageren og en lille kage og så lade ham tro at det mere eller mindre er det, da han tror vi skal i IKEA (gid vi skulle... men det må vente) .. Senere på formiddagen kommer så et af vores vennepar (som også venter barn lige om lidt) og hvor manden også tror vi skal i IKEA, men de skal i virkeligheden ud og køre lidt stærkt i en fin lille rød ferrari og når vi så kommer hjem igen onsdag aften eller hvornår det nu bliver så ligger der et fint lille gavekort til en tatovør så han endelig kan få den tatovering kan går og sukker efter 

Ville sådan ønske at det først var fars dag om 2 ugers tid så jeg lige kunne toppe den af med et fodaftryk eller noget fra lillemanden 

jeg syntes at det lyder som en helt vild fantastisk dag

og hvor er det vildt han både får kørt i så fed en bil

og en tatoo....det er virkelig to dyre ting....

suk ville da ønske jeg havde penge til  at overraske min mand sådan

Anmeld

4. juni 2013

kriknu

E.J.mor. skriver:

jeg syntes at det lyder som en helt vild fantastisk dag

og hvor er det vildt han både får kørt i så fed en bil

og en tatoo....det er virkelig to dyre ting....

suk ville da ønske jeg havde penge til  at overraske min mand sådan

Har også snydt en lille bitte smule, gavekortet er på 800kr så det er jo ikke meget, men en af mine kammerater havde vundet det i en konkurrence og ville så ikke have en tatovering alligevel så købte det af ham for en 50'er ... men det behøver manden jo ikke vide 

Anmeld

4. juni 2013

E.J.mor.

kriknu skriver:

Har også snydt en lille bitte smule, gavekortet er på 800kr så det er jo ikke meget, men en af mine kammerater havde vundet det i en konkurrence og ville så ikke have en tatovering alligevel så købte det af ham for en 50'er ... men det behøver manden jo ikke vide 

wow hvor fedt

kan godt forstå du glæder dig

jeg vil hop i seng nat nat

Anmeld

4. juni 2013

mommy1991

kriknu skriver:

Ej hvor lyder det bare som om i får en god dag Jeg gav kæresten en middag på en lækker restaurant for et par uger siden - det var lige forskud på fars dag  

Anmeld

4. juni 2013

Sujan

Hvor fed en dag.. Ville ønske jeg kunne give min mand sådan en dag

Hmm.. Jeg fik ikke rigtig noget på mors dag fordi min mand arbejder så meget at han ikke har haft tid..
Min mand er så begyndt at drikke kaffe her indenfor de sidste par år. Og herhjemme drikker han pulver kaffe.. Så har købt en senseo til ham for det var billigst.
Vi har brugt rigtig mange penge på hygge og min datters legeplads i haven. Så det er hvad det bliver til i år:-)

Men han skal nu nok blive glad er jeg sikker på:-)

Anmeld

4. juni 2013

MorDk

WOW! sikke en gave  Han bliver da super glad!! Ja så kreativ er jeg sgu ikke. Her får han 2 af sine yndlingsøl og nogle chips  og så et lille sødt kort *S* (Hvis ikke jeg når at finde på noget andet)

Anmeld

4. juni 2013

Lullaby

En gang bungyjump. Han elsker alt der er grænseoverskridende så nu får han en gang elastikspring. Så må jeg bare holde mig for øjnene imens. 

Anmeld

4. juni 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Har du tjekket, at IKEA holder åbent? Det gør f.eks. Føtex ikke. Jeg tror faktisk, at de fleste forretninger holder lukket.

Anmeld

4. juni 2013

Enirt

kriknu skriver:

Det lyder som en overraskelse der vil noget

Her hjemme er budgettet ikke til det helt store. Så jeg har arrangeret at vi skal med min egen far og min søster ned til vandet og se skulpture by the sea og så laver jeg en picnic kurv med lidt pasta salat og lidt øl og cider osv. Derudover får min kæreste et billede af ham og vores søn som han kan putte i den ramme han fik i fødselsdagsgave og så et farkrus

http://www.bog-ide.dk/krus-super-far/c-24/p-244605/#!244605

Min egen far får et nyt brusehovede med lys i. Han er lidt nørdet omkring sådan noget scene lys osv. Så vi synes det kunne være sjovt at han havde lys i brusekabinen også

http://www.coolstuff.dk/Lysende_brusehoved?gclid=COrdstq-krcCFbMQtAod5WoA-A

Håber de begge får en god dag og bliver glade for gaverne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.