Akmese skriver:
Puha det var da også en ubehagelig melding at få :O ! blev han taget ved aks så eller hvordan og hvad var årsagen ?? godt at du selv er obs denne gang, og synes da også kun det er på sin plads at de kigger på dig med det samme hvis det er .. !! 

Ja, det var meget væmmeligt, og vi blev også temmelig forskrækkede. Men personalet var rigtig gode, for vi nåede slet ikke at blive bange mens det stod på.
Det blev til et akut 2 KS, så han skulle ud rimelig hurtigt, men ikke noget der krævede det vilde hastværk. Hans hjertelyd dykkede hver gang jeg havde veer, men havde ikke haft veer ret længe før de sagde at det var bedst med KS, så alt i alt var det faktisk en god oplevelse. Lige bortset fra at de så fandt ud af, at jeg havde en stor død plet på moderkagen, der gjorde at han ikke fik næring under veerne. Men da var det hele jo overstået.
Oddsene for at det sker igen er jo ok forsvindende lille, men den speciallæge jeg har talt med, sagde at vi bare skulle komme ind til tjek, så det var dejligt beroligende
Anmeld