Hej alle sammen
Først og fremmest tusind tak for alle jeres søde indlæg og beskeder.. 
Veerne startede kl 03 natten til tirsdag d 28. de kom med ca 30 min mellemrum, men på det tidspunkt lå jeg jo og sov og tænkte ikke over at det var veer
først kl 08 ringede jeg til fødegangen for at få bekræftet at det højst sandsynligt var veer, JM anbefalede mig bare at fortsætte dagen på normal vis, og det forsøgte jeg... Tog en tur ud at handle med min mor meeeeeen pyyyyyyh det var hårdt ! så hjem under dynen med mig
det fortsatte helt indtil kl 18.. Så begyndte jeg at bløde en smule, og ringede igen til fødegangen som bad mig komme (skal siges jeg bor i tønder og skulle føde i Sønderborg) men afsted det gik...
Nå men slemt skuffet blev man på FG da JM fortalte at jeg stadig havde 1 cm livemoderhals og kun var en smule åben, hun mente rolig jeg kunne tage hjem igen selvom jeg blødte en del da hun havde klør 5 indvendig.. 
Vi nåede stort set kun lige hjem så tog veerne til og tegnblødningen blev ekstremt kraftig så kl 00.30 var jeg tilbage på FG og denne gang var det en helt anden melding 5 cm åben !! 
kl 03 var veerne rigtig kraftige og var nu 7 cm åben... MEN kl 04 begyndte jeg igen at bløde HELT VILDT !!
alle panikkede og blev flyttet over på fødebriksen, der blev kaldt læger ind og sat elektroder på Isaks hoved.. De var bange for at moderkagen var gået lidt løs... Nu var jeg pludselig kun 5 cm åben igen..
Kl 05:30 gav jeg op og bad om en epi, den virkede bare lige efter bogen, kom i himmelen !! Dog en smule for meget efter JM's mening så kl 06.30 slukkede de for den igen, da jeg slet ikke fik pressetrang, i stedet lå de et ve-drop først kl 08.30 fik jeg pressetrang men Isak var ikke kommet langt nok ned, men hans hjertekurve begyndte dykke engang imellem, så lægen blev igen kaldt ind til en vurdering, han tog hurtigt en blodprøve af Isaks hoved som var helt fin og jeg fik lov at presse... !!
D 29..05.13 kl 09:35 kom min lille elskling ud 

!!!!
Pga. stafylokokker under graviditeten, skulle vi ligge til obs. 2 døgn, han tabte sig kun fra 2520 gram til 2405 på de to dage, men valgte så at blive en dag mere lørdag vejede han 2445 - han var blevet en smule gul og fik taget blodprøve for gulsot som han havde, dog ikke for meget alligevel blev vi til søndag hvor vægten igen var steget til 2495 ! Vi valgte så at tage hjem pga den flotte vægt og ingen vækst i hans gulsot...
I dag mandag kom SP og Isak vejer nu 2600 gram
det kører bare super godt med amningen og vi har det rigtig godt
I morgen skal vi ind og ha en ekstra blodprøve af hans gulsot håber det er på vej væk ! 

Tak fordi i læste med... Lige et par billeder fra de første 5 dage af Isaks liv !