lige en lille NY update :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2013

Nessie

DianaRJS skriver:

hehe ja, må erkende jeg håber lidt på to drenge, har godt nok 2 og er da ikke fordi jeg ikke godt kunne tænke mig en lille prinsesse, men drenge ved man bare hvad er eller hvordan man skal forklare det

men vi ville egentligt ikk ha vidst hvad det blev, men grundet at jeg jo skal fortælle mine 2 andre prinser de skal være storebror tror jeg den yngste vil ha nemmest ved at vide om det er lillebror/lillesøster eller en af hver   så nu er der bestilt 3d kønsscanning i uge 15   så om små 3 uger skulle vi gerne vide det, og jeg glæder mig sådan set helt vildt

Jeg tror i hvert fald at det har gjort det nemmere for min søn, at vide at det er en lillesøster der kommer, tror det er lidt svært for dem at forstå.

Kan godt forstå du glæder dig, der er jo bare så skønt at kigge ind til de små 

Er lidt spændt på at høre hvad du gemmer på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2013

DianaRJS

Nessie skriver:

Jeg tror i hvert fald at det har gjort det nemmere for min søn, at vide at det er en lillesøster der kommer, tror det er lidt svært for dem at forstå.

Kan godt forstå du glæder dig, der er jo bare så skønt at kigge ind til de små 

Er lidt spændt på at høre hvad du gemmer på 

ja nemlig, tror de har lidt lettere ved at forholde sig til det

men ja bliver super spændene og se og så får jeg jo lige et kig til dem igen og nye billeder selvom de her nu er temmelig god af en nf scanning og taget i betragtning af de sprang lidt rundt

men har ikke fået 3d scanning ved de andre 2 da jeg dengang boede med en mand der ikke helt kunne styre sit penge forbrug så der var så simpelt som bare ikke råd til det... desværre..

så glæder mig også til den super oplevelse og er sikker på det er alle pengene værd

Anmeld

5. juni 2013

Nessie

DianaRJS skriver:

ja nemlig, tror de har lidt lettere ved at forholde sig til det

men ja bliver super spændene og se og så får jeg jo lige et kig til dem igen og nye billeder selvom de her nu er temmelig god af en nf scanning og taget i betragtning af de sprang lidt rundt

men har ikke fået 3d scanning ved de andre 2 da jeg dengang boede med en mand der ikke helt kunne styre sit penge forbrug så der var så simpelt som bare ikke råd til det... desværre..

så glæder mig også til den super oplevelse og er sikker på det er alle pengene værd

Vores NF-billeder var også rigtig gode, men dem til MD var ikke. Vi fik et par nydelige billeder af en rygsøjle  Men han var altså også lidt mærkelig og upersonlig, ham der skannede.

Jeg har også overvejet 3D billeder, men fik det ikke gjort ved den første, og synes så heller ikke vi skulle gøre det nu.
Meeen, må indrømme at jeg godt kunne tænke mig et ekstra lille kig, og lige sikre mig at det nu også ER en pige derinde 

Pøj pøj med billederne 

Anmeld

5. juni 2013

DianaRJS

Nessie skriver:

Vores NF-billeder var også rigtig gode, men dem til MD var ikke. Vi fik et par nydelige billeder af en rygsøjle  Men han var altså også lidt mærkelig og upersonlig, ham der skannede.

Jeg har også overvejet 3D billeder, men fik det ikke gjort ved den første, og synes så heller ikke vi skulle gøre det nu.
Meeen, må indrømme at jeg godt kunne tænke mig et ekstra lille kig, og lige sikre mig at det nu også ER en pige derinde 

Pøj pøj med billederne 

ja altså Sebastian den yngste jeg har skulle vi nok ha haft det lavet, for vi fik at vide det var en pige, men da jeg fødte kom der altså en lillebror, og ikke en lillesøster

hvordan de kunne tage fejl har jeg ingen anelse om men de klarede det fint haha

men nej jeg gør det også udelukkende fordi der er 2 så 3d bliver ldit bedre, og så fordi jeg gerne vil vide kønnet, for hemmeligt kan jeg ikke holde de, Andreas på knap 5 er begyndt at sige hans mor er tyk

Anmeld

5. juni 2013

Nessie

DianaRJS skriver:

ja altså Sebastian den yngste jeg har skulle vi nok ha haft det lavet, for vi fik at vide det var en pige, men da jeg fødte kom der altså en lillebror, og ikke en lillesøster

hvordan de kunne tage fejl har jeg ingen anelse om men de klarede det fint haha

men nej jeg gør det også udelukkende fordi der er 2 så 3d bliver ldit bedre, og så fordi jeg gerne vil vide kønnet, for hemmeligt kan jeg ikke holde de, Andreas på knap 5 er begyndt at sige hans mor er tyk

He he, det er også det jeg er lidt bange for, at der alligevel har gemt sig en tap, og nu har vi lige vænnet os til at sige hun, og kigge efter pigenavne 

De børn er skønne  Daniel sagde også ret hurtigt at mor havde fået en tyk mave, men det var igesom om det gjorde det nemmere for ham at forstå at der er en baby derinde 
Til gengæld kan han ikke forstå at der skal blive ved med at være længe til babyen kommer ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.