Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
så fik vi lavet NF scanning og jeg havde jo SLET intet at være nervøs for de begge to var af lav risiko og var bare super fine, ifølge scannings lægen, venter vi os en håndboldspiller og en fodbold spiller 2 livlige spunke
tvillinge a - til venstre var 5,7 cm (også underbilleder med begge)
tvilling b - til højre var 5,6 cm (billede for sig selv)
så det var 2 fine størrelser er bare så ovenud lykkelig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DianaRJS skriver: så fik vi lavet NF scanning og jeg havde jo SLET intet at være nervøs for de begge to var af lav risiko og var bare super fine, ifølge scannings lægen, venter vi os en håndboldspiller og en fodbold spiller 2 livlige spunke tvillinge a - til venstre var 5,7 cm (også underbilleder med begge) tvilling b - til højre var 5,6 cm (billede for sig selv) så det var 2 fine størrelser er bare så ovenud lykkelig
pcoramt skriver: hvor er det bare skønt glæd dig til du begynder at mærke dem.. der er bare ikke noget bedre end at først få en blidt spark blæren og derefter et under ribbenene
hvor er det bare skønt glæd dig til du begynder at mærke dem.. der er bare ikke noget bedre end at først få en blidt spark blæren og derefter et under ribbenene
det er super skønt
jamen ja kan faktisk allerede nu mærke når de vender sig, fandt vi så lige ud af til scanning i dag har godt været lidt i tvivl fordi jeg synes det var underligt allerede at kunne nu...
men er altså det, så nu venter vi bare på sparkene som nok også kommer om snart da det jo er 3 gang jeg er gravid
Fantastisk update - kun til at blive i godt humør af
Moma skriver: Fantastisk update - kun til at blive i godt humør af
ja lagde også med det største smil man længe har set på læberne.... havde jo helt glemt hvor fantastisk en oplevelse det er
Hvor er det skønt, dejlige billeder af de 2 små sports-hajer
Nessie skriver: Hvor er det skønt, dejlige billeder af de 2 små sports-hajer
ja det er super skønt men kan godt lide kommentaren om håndbold og fodboldspiller, siden jeg er håndbold spiller og far er fodbold spiller så vi kunne heller ikke helt lade være med at grine, hvilket også gjorde det lidt svært at scanne, men gudskelov grinte hun bare med os
Deeejlig scanning
Tillykke med det
DianaRJS skriver: ja det er super skønt men kan godt lide kommentaren om håndbold og fodboldspiller, siden jeg er håndbold spiller og far er fodbold spiller så vi kunne heller ikke helt lade være med at grine, hvilket også gjorde det lidt svært at scanne, men gudskelov grinte hun bare med os
Ha ha ha, så skal det jo nok passe at det er sådan et par stykker der gemmer sig derinde
Så bliver det spændende at se hvilke køn de har, om de også følger dét
Nessie skriver: Ha ha ha, så skal det jo nok passe at det er sådan et par stykker der gemmer sig derinde Så bliver det spændende at se hvilke køn de har, om de også følger dét
hehe ja, må erkende jeg håber lidt på to drenge, har godt nok 2 og er da ikke fordi jeg ikke godt kunne tænke mig en lille prinsesse, men drenge ved man bare hvad er eller hvordan man skal forklare det
men vi ville egentligt ikk ha vidst hvad det blev, men grundet at jeg jo skal fortælle mine 2 andre prinser de skal være storebror tror jeg den yngste vil ha nemmest ved at vide om det er lillebror/lillesøster eller en af hver så nu er der bestilt 3d kønsscanning i uge 15 så om små 3 uger skulle vi gerne vide det, og jeg glæder mig sådan set helt vildt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128