Så er navnet vidst valgt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2013

Lunae

Faith skriver:

Smukt navn. Hvis jeg sku være så heldig at få en dreng mere engang, skal han hedde August

Tak synes også at det er så fint, men skal lige vænne mig til det, tænker jeg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

LinLin

Lunae skriver:

Ligesom min søn forhåbentlig
Ej jeg har faktisk ikke så mange præferencer til netop det navn - tænker at man er lyshåret, men ellers ikke andet!

Men har du det ikke sådan, at nogle navne kan du sætte et billede på? Fx kan jeg huske, at da vi ventede Camille, så snakkede vi om navnet Berta - vi var begge enige om at hvis man hed Berta, så var man nødt til at være en lille prop

Jo der er da klart navne hvor man forestiller sig en bestemt hårfarve, kropsbygning osv... Men lige med David og Adam havde jeg ikke nogen bestemt forestilling. Regnede med David ville få mørkt hår og brune øjne og at Adam ville få leverpostejsfarvet hår og blå øjne. Adam har lyst hår og David er først nu brunt...

Anmeld

3. juni 2013

Pigent

Camille og August passer rigtig godt sammen

Anmeld

3. juni 2013

BabyMus

Tillykke med navnet til lillebror, og hvor fint at Camille fik "lov" til at vælge til sidst. (:

Anmeld

3. juni 2013

Lunae

Barnepigen skriver:

Camille og August passer rigtig godt sammen

Tak det tror jeg faktisk også at jeg synes!

Anmeld

3. juni 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Da vi fik nr. tre og troede, vi stadig var i overvejelser om navnet, skulle vi vise ham frem i vores datters børnehave. Der hang en besked derovre: Stort tillykke til .... med lillebror Jeppe! 

Samme dag havde de på vores datters stue fået en babydrengedukke, som de havde opkaldt Jeppe efter hendes nye lillebror. Vi anede altså ikke, at han hed sådan, men det havde storesøster bestemt, og sådan blev det så! 

Al magt til storesøstre! 

Anmeld

3. juni 2013

Rikkemor89

Lunae skriver:

Først en kæmpe tak til alle jer, som har brugt tid på at svare på mine utallige navneafstemninger - det har virkelig betydet meget for mig

Nu til det seriøse! Jeg har ALTID tænkt at jeg ikke kunne give mit barn et navn før det kom til verden, MEN når storesøster nu har fortalt hele verden hvad lillebror skal hedde, kan jeg næsten ikke forestille mig at det kan blive andet

Så med mindre at lillebror slet ikke er en lille August, så er det hans navn!

Nu snart med to skønne unger

CAMILLE OG AUGUST

Vi viste at vores dreng skulle hedde Johannes og det var osse en Johannes da han kom til verden for 3år siden (: 

Anmeld

4. juni 2013

Lunae

Mor og meget mere skriver:

Da vi fik nr. tre og troede, vi stadig var i overvejelser om navnet, skulle vi vise ham frem i vores datters børnehave. Der hang en besked derovre: Stort tillykke til .... med lillebror Jeppe! 

Samme dag havde de på vores datters stue fået en babydrengedukke, som de havde opkaldt Jeppe efter hendes nye lillebror. Vi anede altså ikke, at han hed sådan, men det havde storesøster bestemt, og sådan blev det så! 

Al magt til storesøstre! 

Jeppe er et skønt navn! Herhjemme var vi nede på August, Laurits og Jeppe, men søsteren har talt og hun siger August! Så kan vi ikke stille meget op

Anmeld

4. juni 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Lunae skriver:

Først en kæmpe tak til alle jer, som har brugt tid på at svare på mine utallige navneafstemninger - det har virkelig betydet meget for mig

Nu til det seriøse! Jeg har ALTID tænkt at jeg ikke kunne give mit barn et navn før det kom til verden, MEN når storesøster nu har fortalt hele verden hvad lillebror skal hedde, kan jeg næsten ikke forestille mig at det kan blive andet

Så med mindre at lillebror slet ikke er en lille August, så er det hans navn!

Nu snart med to skønne unger

CAMILLE OG AUGUST

Synes nu også de to navne klæder hinanden virkelig godt. 

Anmeld

5. juni 2013

Lunae

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Synes nu også de to navne klæder hinanden virkelig godt. 

Tak jeg bliver også gladere og gladere for navnet for hver dag der går!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.