Så er navnet vidst valgt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.180 visninger
24 svar
42 synes godt om
3. juni 2013

Lunae

Først en kæmpe tak til alle jer, som har brugt tid på at svare på mine utallige navneafstemninger - det har virkelig betydet meget for mig

Nu til det seriøse! Jeg har ALTID tænkt at jeg ikke kunne give mit barn et navn før det kom til verden, MEN når storesøster nu har fortalt hele verden hvad lillebror skal hedde, kan jeg næsten ikke forestille mig at det kan blive andet

Så med mindre at lillebror slet ikke er en lille August, så er det hans navn!

Nu snart med to skønne unger

CAMILLE OG AUGUST

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

gonefishing

Lunae skriver:

Først en kæmpe tak til alle jer, som har brugt tid på at svare på mine utallige navneafstemninger - det har virkelig betydet meget for mig

Nu til det seriøse! Jeg har ALTID tænkt at jeg ikke kunne give mit barn et navn før det kom til verden, MEN når storesøster nu har fortalt hele verden hvad lillebror skal hedde, kan jeg næsten ikke forestille mig at det kan blive andet

Så med mindre at lillebror slet ikke er en lille August, så er det hans navn!

Nu snart med to skønne unger

CAMILLE OG AUGUST

Flot navn! og ellers hvis det nu bliver en pige, så kan man sige augusta

Anmeld

3. juni 2013

Lunae

Flodkilling skriver:

Flot navn! og ellers hvis det nu bliver en pige, så kan man sige augusta

Jeg har godt tænkt at det kunne blive en lille Augusta, men hvis det til alles overraskelse skulle vise sig at være en pige, så har jeg en god lang liste med en masse skønne navne

Anmeld

3. juni 2013

Lunae

Besluttede i navnet før eller efter fødslen?

Anmeld

3. juni 2013

LinLin

Lunae skriver:

Besluttede i navnet før eller efter fødslen?

Før begge gange!

Fint navn I er kommet frem til - men er du nu sikker på du ikke lige skal lave en afstemning mere???

Anmeld

3. juni 2013

Lunae

LinLin skriver:

Før begge gange!

Fint navn I er kommet frem til - men er du nu sikker på du ikke lige skal lave en afstemning mere???

Og i var bare sikre på at drengenes navne passede til dem, når de kom ud?

Ikke flere afstemninger på denne side af terminen, men det kan jo være at der kommer en med billede på efter fødslen, hvis lillemanden slet ikke er en August

Anmeld

3. juni 2013

LinLin

Lunae skriver:

Ikke flere afstemninger på denne side af terminen, men det kan jo være at der kommer en med billede på efter fødslen, hvis lillemanden slet ikke er en August

Vi vidste kke hvilket køn det var første gang - men jeg var overbevist om at det var en dreng ellers skulle han have heddet freja
Lillebror hed det fra vi havde været til kønsscanning i uge 15
Men de kunne ikke hedde andet da de kom ud

Anmeld

3. juni 2013

LinLin

Lunae skriver:

Og hvordan ser en August i øvrigt ud?

Anmeld

3. juni 2013

Faith

Smukt navn. Hvis jeg sku være så heldig at få en dreng mere engang, skal han hedde August

Anmeld

3. juni 2013

Lunae

LinLin skriver:

Og hvordan ser en August i øvrigt ud?

Ligesom min søn forhåbentlig
Ej jeg har faktisk ikke så mange præferencer til netop det navn - tænker at man er lyshåret, men ellers ikke andet!

Men har du det ikke sådan, at nogle navne kan du sætte et billede på? Fx kan jeg huske, at da vi ventede Camille, så snakkede vi om navnet Berta - vi var begge enige om at hvis man hed Berta, så var man nødt til at være en lille prop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.