19+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2013

Kris89

BigHope13 skriver:

Ja det har næsten været unødvendigt når man mærker så meget derinde fra

ej hvor fedt du præsis er halvvejs ved md. Vil i vide kønnet der eller skal det være en overraskelse.
Ja der har vi været heldige med alle de ekstra scanningerdet så også det eneste gode ved at være i behandling. ja tak tiden har været lang siden nf. vi har dog været til en kønsscanning i uge 15 men kvaliteten var så ringe og han gad ikke ligge ordentlig derinde så vi fik også kun rigtig dårlige billeder med hjem.
så glæder mig til at få et længere og mere grundigt eftersyn af ham på fredag.

kønnet skal være en overraskelse

alt på værelset og det første tøj er jo neutralt alligevel

dejligt med en kønsscanning - kunne jeg også godt have brugt, men en kønsscanning hvor man ikke ønsker at kende kønnet

hvor træls kvaliteten var dårligt... underligt der er sådan forskel på dem der scanner... Bliver så lækkert at få en rigtig gennemscanning igen.

men det er vel så også sidste gang hvis ellers alt er som det skal være???

ja der er ikke meget positivt at sige om at være i behandling, men lige de ekstra scanninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

kønnet skal være en overraskelse

alt på værelset og det første tøj er jo neutralt alligevel

dejligt med en kønsscanning - kunne jeg også godt have brugt, men en kønsscanning hvor man ikke ønsker at kende kønnet

hvor træls kvaliteten var dårligt... underligt der er sådan forskel på dem der scanner... Bliver så lækkert at få en rigtig gennemscanning igen.

men det er vel så også sidste gang hvis ellers alt er som det skal være???

ja der er ikke meget positivt at sige om at være i behandling, men lige de ekstra scanninger

hah, nej en kønsscanning uden at ville vide kønnet det måske ikke så oplagt haha

synes det så fedt i lader det være en overraskelse. det ville jeg også allerhelst, men suk, manden ville vide det, og da min mor tilbød en kønsscanning takkede han ja tak. og må sige jeg blev også meget meget nysgerrig. Men skulle vi være så heldig at få en nr to engang så vil jeg kæmpe mit for at lade kønnet være en overraskelse

ja det bliver rart med en ordenlig gennemscanning, og herfra bliver det nok den sidste ja. manden ønsker ikke at smide så mange penge til en 3D scanning senere i graviditeten. Og den bette har været en rigtig bandit som aldrig vil samarbejde til scanningerne så vil nok heller ikke føle at vi ville få så meget for pengene hvis han atter engang vælger at have begge arme og hænder foran hovedet og vender ryggen til

Anmeld

3. juni 2013

Kris89

BigHope13 skriver:

hah, nej en kønsscanning uden at ville vide kønnet det måske ikke så oplagt haha

synes det så fedt i lader det være en overraskelse. det ville jeg også allerhelst, men suk, manden ville vide det, og da min mor tilbød en kønsscanning takkede han ja tak. og må sige jeg blev også meget meget nysgerrig. Men skulle vi være så heldig at få en nr to engang så vil jeg kæmpe mit for at lade kønnet være en overraskelse

ja det bliver rart med en ordenlig gennemscanning, og herfra bliver det nok den sidste ja. manden ønsker ikke at smide så mange penge til en 3D scanning senere i graviditeten. Og den bette har været en rigtig bandit som aldrig vil samarbejde til scanningerne så vil nok heller ikke føle at vi ville få så meget for pengene hvis han atter engang vælger at have begge arme og hænder foran hovedet og vender ryggen til

nå ja 3d er jo en mulighed - men ikke meget ved når det er en drillepind man gemmer på

sys nu heller ikke det er så vigtigt at se den når først man mærker den hele tiden... når først alt forhåbentlig er i orden til MD forbliver det jo forhåbentlig sådan

hverken manden eller jeg vil vide det. men må nok indrømme at nu hvor den bevæger sig så meget og man føler lidt man får et forhold til den, kunne det nu være skønt nok at vide

kan nu sagtens forstå de som vil vide kønnet, det er da lige nok så let at købe tøj og sådan men vi er nok lidt gammeldags

kan godt forstå du vil kæmpe for det næste gang - for selvf. kommer der en næste gang - og bestemt uden hjælp også

må nok indrømme at jeg sys det er lidt voldsomt dem som kender kønnet og har navngivet barnet inden man når halvvejs i graviditeten. så er der ikke meget spænding i behold.

Anmeld

3. juni 2013

Nessie

Hvor er det en fin mave 

Anmeld

3. juni 2013

Kris89

Nessie skriver:

Hvor er det en fin mave 

ihh. tusind tak

hvordan går det med dig??? det nærmer sig nu

Anmeld

3. juni 2013

Frk-Lotusblomst

Kris89 skriver:

19+5

Så flot mave og tænk at du allerede er så langt henne!

Spændt på md opdate imorgen

Anmeld

3. juni 2013

Kris89

Frk-Lotusblomst skriver:

Så flot mave og tænk at du allerede er så langt henne!

Spændt på md opdate imorgen

tusind tak

tiden flyver bare af sted helt vildt det hedder halvvejs i morgen

skal nok komme med update og forhåbentlig nogle gode billeder

Anmeld

3. juni 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

nå ja 3d er jo en mulighed - men ikke meget ved når det er en drillepind man gemmer på

sys nu heller ikke det er så vigtigt at se den når først man mærker den hele tiden... når først alt forhåbentlig er i orden til MD forbliver det jo forhåbentlig sådan

hverken manden eller jeg vil vide det. men må nok indrømme at nu hvor den bevæger sig så meget og man føler lidt man får et forhold til den, kunne det nu være skønt nok at vide

kan nu sagtens forstå de som vil vide kønnet, det er da lige nok så let at købe tøj og sådan men vi er nok lidt gammeldags

kan godt forstå du vil kæmpe for det næste gang - for selvf. kommer der en næste gang - og bestemt uden hjælp også

må nok indrømme at jeg sys det er lidt voldsomt dem som kender kønnet og har navngivet barnet inden man når halvvejs i graviditeten. så er der ikke meget spænding i behold.

Giver dig ret i det er voldsomt dem som kender kønnet og navn inden man overhovedet er halvvejs sådan har jeg også altid haft det, og alligevel er jeg selv blevet en af dem: jeg havde så meget på fornemmelsen af vi skulle have en dreng og en dag vi snakkede navne faldt vi pladask for et. så der venter ham allerede et navn

utroligt man kan ændre sin holdning så hurtigt. fra ikke at ville vide kønnet og ikke ville talrige navne fåe barnet var kommet til verden og efter 15 ugers graviditet lagde det fast

Anmeld

3. juni 2013

Kris89

BigHope13 skriver:

Giver dig ret i det er voldsomt dem som kender kønnet og navn inden man overhovedet er halvvejs sådan har jeg også altid haft det, og alligevel er jeg selv blevet en af dem: jeg havde så meget på fornemmelsen af vi skulle have en dreng og en dag vi snakkede navne faldt vi pladask for et. så der venter ham allerede et navn

utroligt man kan ændre sin holdning så hurtigt. fra ikke at ville vide kønnet og ikke ville talrige navne fåe barnet var kommet til verden og efter 15 ugers graviditet lagde det fast

det er også helt sikkert hvis jeg kendte kønnet havde den fået navn

så det er skam ikke fordi jeg ikke kan forstå det

Anmeld

5. juni 2013

Nessie

Kris89 skriver:

ihh. tusind tak

hvordan går det med dig??? det nærmer sig nu

Det går fremad, maven vokser, den lille sparker, og jeg kan ikke holde til ret meget 

Nu går jeg egentlig bare og venter på at få brev om at skulle til næste glukosebelastning, så vi kan se om jeg skal følge forløbet fra sidst, og få sukkersyge igen 

Har du det ellers godt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.