BigHope13 skriver:
hah, nej en kønsscanning uden at ville vide kønnet det måske ikke så oplagt haha
synes det så fedt i lader det være en overraskelse. det ville jeg også allerhelst, men suk, manden ville vide det, og da min mor tilbød en kønsscanning takkede han ja tak. og må sige jeg blev også meget meget nysgerrig. Men skulle vi være så heldig at få en nr to engang så vil jeg kæmpe mit for at lade kønnet være en overraskelse
ja det bliver rart med en ordenlig gennemscanning, og herfra bliver det nok den sidste ja. manden ønsker ikke at smide så mange penge til en 3D scanning senere i graviditeten. Og den bette har været en rigtig bandit som aldrig vil samarbejde til scanningerne så vil nok heller ikke føle at vi ville få så meget for pengene hvis han atter engang vælger at have begge arme og hænder foran hovedet og vender ryggen til
nå ja 3d er jo en mulighed - men ikke meget ved når det er en drillepind man gemmer på
sys nu heller ikke det er så vigtigt at se den når først man mærker den hele tiden... når først alt forhåbentlig er i orden til MD forbliver det jo forhåbentlig sådan

hverken manden eller jeg vil vide det. men må nok indrømme at nu hvor den bevæger sig så meget og man føler lidt man får et forhold til den, kunne det nu være skønt nok at vide

kan nu sagtens forstå de som vil vide kønnet, det er da lige nok så let at købe tøj og sådan

men vi er nok lidt gammeldags

kan godt forstå du vil kæmpe for det næste gang - for selvf. kommer der en næste gang - og bestemt uden hjælp også

må nok indrømme at jeg sys det er lidt voldsomt dem som kender kønnet og har navngivet barnet inden man når halvvejs i graviditeten. så er der ikke meget spænding i behold.
Anmeld