Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kris89 skriver: 19+5
19+5
BigHope13 skriver: Sikke en flot baby hule du har
Sikke en flot baby hule du har
Super fin strut mave
Rødhætte skriver: Super fin strut mave
Kris89 skriver: tusind tak den er ikke kæmpe stor, men mærker til gengæld baby hele dagen og uanset hvad jeg laver
tusind tak den er ikke kæmpe stor, men mærker til gengæld baby hele dagen og uanset hvad jeg laver
BigHope13 skriver: Åh hvor skønt altsåjeg er så ret stor og 18+1 og har intet mærket endnu. vil os prøve at mærke den lille bandit. Jeg synes din mave ser rigtig godt ud og synes hverken du er stor eller lille. Men helt perfekt.
Åh hvor skønt altsåjeg er så ret stor og 18+1 og har intet mærket endnu. vil os prøve at mærke den lille bandit. Jeg synes din mave ser rigtig godt ud og synes hverken du er stor eller lille. Men helt perfekt.
Kris89 skriver: du har også en virkelig flot stor mave lige pludselig vender skal det nok komme har mærket liv siden 16+ selvom det er første gang - så føler mig ret heldig og tror bestemt det er fordi maven ikke er større..for kan tydeligt mærke at baby nogle gange ligger sig helt oppe af maveskindet
du har også en virkelig flot stor mave lige pludselig vender skal det nok komme har mærket liv siden 16+ selvom det er første gang - så føler mig ret heldig og tror bestemt det er fordi maven ikke er større..for kan tydeligt mærke at baby nogle gange ligger sig helt oppe af maveskindet
BigHope13 skriver: Åh tusind takja det er faktisk meget tidligt i forhold til gennemsnittet for førstegangs gravide. det må være så beroligende og helt fantastisk lige at få nogle puffer derinde fra.Jeg tror sagtens det kan passe at du tydeligt mærker baby mod maveskindet fordi maven ikke er større. har også læst et sted at overvægtige nogen gange mærker liv sent i forhold til andre så det kan også fint passe på mig. og ja hvem ved måske er jeg også en af dem som har moderkagen foran ud mod maven det regner jeg med at få at vide på fredag når vi skal til MD scanning
Åh tusind takja det er faktisk meget tidligt i forhold til gennemsnittet for førstegangs gravide. det må være så beroligende og helt fantastisk lige at få nogle puffer derinde fra.Jeg tror sagtens det kan passe at du tydeligt mærker baby mod maveskindet fordi maven ikke er større. har også læst et sted at overvægtige nogen gange mærker liv sent i forhold til andre så det kan også fint passe på mig. og ja hvem ved måske er jeg også en af dem som har moderkagen foran ud mod maven det regner jeg med at få at vide på fredag når vi skal til MD scanning
Kris89 skriver: 12+ købte jeg sådan en hjertemonitor så jeg selv kunne høre hjertelyd herhjemme.. den har jeg godt nok brugt flittigt. Det er så dejligt at vide der i hvert fald er hjerteslag/liv.nu har jeg så ikke brugt den, for sådan som den mosler rundt skal der være liv... hvor spænende med MD fredag - jeg skal tirsdag præcis 20+0 vi var også i behandling, så indtil 9+ så vi baby med halvanden uges mellemrum, så sys godt nok de 7 uger fra NF til MD har været lange.. men knap så lange med den hjertemonitor og så med masser af liv
12+ købte jeg sådan en hjertemonitor så jeg selv kunne høre hjertelyd herhjemme.. den har jeg godt nok brugt flittigt. Det er så dejligt at vide der i hvert fald er hjerteslag/liv.nu har jeg så ikke brugt den, for sådan som den mosler rundt skal der være liv... hvor spænende med MD fredag - jeg skal tirsdag præcis 20+0 vi var også i behandling, så indtil 9+ så vi baby med halvanden uges mellemrum, så sys godt nok de 7 uger fra NF til MD har været lange.. men knap så lange med den hjertemonitor og så med masser af liv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128