Kan jeg have GUL eller ovitrellen/pregnyl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2013

CroQuis

Anonym skriver:

Tak, er lige nu fløjtede om jeg er gravid eller ej, misforstå mig endelig ikke vil gerne være gravid, men er bare sådan en lettelse at det højest sandsynligt ikke er en gul, vil hellere have negativ test på testdag end at det er en gul som først frygtet

Det kan jeg godt forstå..  Men desværre sker det engang imellem..

Det er også en hammer frygtelig oplevelse - jeg havde slet ikke troet at det var dét der var galt.. Min værste frygt var at jeg "bare" var igang med at abortere, men næh nej. Jeg skulle opereres, og fik fjernet min ene æggeleder under operationen, fordi fosteret havde fået den ødelagt... Så føler man sig altså som mindre kvinde, når man vågner op 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2013

Anonym trådstarter

CroQuis skriver:

Det kan jeg godt forstå..  Men desværre sker det engang imellem..

Det er også en hammer frygtelig oplevelse - jeg havde slet ikke troet at det var dét der var galt.. Min værste frygt var at jeg "bare" var igang med at abortere, men næh nej. Jeg skulle opereres, og fik fjernet min ene æggeleder under operationen, fordi fosteret havde fået den ødelagt... Så føler man sig altså som mindre kvinde, når man vågner op 

Puha jeg håber ikke det sker for mig

De siger også risikoen er lidt højere for gul ved hormon/inseminationsbehandling, men hvorfor ved jeg ikke, synes ikke det giver mening. Håber bare på sund rask graviditet

Anmeld

4. juni 2013

CroQuis

Anonym skriver:

Puha jeg håber ikke det sker for mig

De siger også risikoen er lidt højere for gul ved hormon/inseminationsbehandling, men hvorfor ved jeg ikke, synes ikke det giver mening. Håber bare på sund rask graviditet

Nej, det er heller ikke nogen fed oplevelse at være igennem

Så vidt jeg husker at der stod i den folder vi fik fra OUH, var chancen for GUL ca 2% - så det er jo ikke fordi det sker så ofte, heldigvis  

Anmeld

4. juni 2013

Anonym trådstarter

CroQuis skriver:

Nej, det er heller ikke nogen fed oplevelse at være igennem

Så vidt jeg husker at der stod i den folder vi fik fra OUH, var chancen for GUL ca 2% - så det er jo ikke fordi det sker så ofte, heldigvis  

Det lyder heldigvis ikke så slemt håber ikke jeg bliver en af de 2%

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.