Kan jeg have GUL eller ovitrellen/pregnyl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.001 visninger
13 svar
1 synes godt om
2. juni 2013

Anonym trådstarter

Jeg er i behandling og har fået ægløsningsprøjte, og er i tvivl om det er den jeg kan mærke, er bla begyndt at få lidt spændte bryster og småkvalme/øget sukkertrang. Og så er jeg begyndt at få niv/jag/smerter i siderne og er nu bekymret for om der kan være tale om overstimulering eller gul. Jeg vil "kun" være 3+0 i dag og har 12 dage endnu til testdag ved klinikken. Har ikke fået hormoner, da jeg selv har produceret æg men ikke kunne producere lh til at give æl og havde 1 fint og stort æg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg er i behandling og har fået ægløsningsprøjte, og er i tvivl om det er den jeg kan mærke, er bla begyndt at få lidt spændte bryster og småkvalme/øget sukkertrang. Og så er jeg begyndt at få niv/jag/smerter i siderne og er nu bekymret for om der kan være tale om overstimulering eller gul. Jeg vil "kun" være 3+0 i dag og har 12 dage endnu til testdag ved klinikken. Har ikke fået hormoner, da jeg selv har produceret æg men ikke kunne producere lh til at give æl og havde 1 fint og stort æg

3+0 er for tidligt til at have symptomer på gul, det er flertallet, der skal hen omkring uge 5-6, før symptomerne opstår. Der er selvfølgelig også nogle, der er tidligere og senere, men ægget er kun lige ved at implantere sig 3+0, hvis der er tale om graviditet.

Anmeld

2. juni 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

3+0 er for tidligt til at have symptomer på gul, det er flertallet, der skal hen omkring uge 5-6, før symptomerne opstår. Der er selvfølgelig også nogle, der er tidligere og senere, men ægget er kun lige ved at implantere sig 3+0, hvis der er tale om graviditet.

Undrede mig også over hvis det skulle være det så tidligt, mange tak, dejligt lige at få den vendt, er sikker på det så er pga ægløsningssprøjten, at jeg har ekstra uro og nogle symptomer, den skal jo også nå at komme ud af kroppen

Tak for svar og hjælp, meget mere rolig nu

Anmeld

2. juni 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Ovitrellen kan sagtens give disse symptomer ..

For en positiv Update om små 14 dage

Anmeld

3. juni 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Ovitrellen kan sagtens give disse symptomer ..

For en positiv Update om små 14 dage

Tak føles meget som mens murren og mens smerter, så tror ikke den er der, men kan jo være jeg er heldig, kan teste om 1 uge

Anmeld

3. juni 2013

pcoramt

Anonym skriver:

det er bare hormonerne det skal gøre ondt før det gør godt

Anmeld

3. juni 2013

Anonym trådstarter

pcoramt skriver:

det er bare hormonerne det skal gøre ondt før det gør godt

Ok tak, vidste ikke at det kunne gøre så meget når jeg ikke har fået alm hormoner, så håber da den er der, så jeg ikke behøver få den oplevelse med

Anmeld

3. juni 2013

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Overstimulering er det i hvert fald ikke, hvis du kun har fået Ovitrelle

Det kan være ægget der er ved at sætte sig fast måske

Anmeld

3. juni 2013

CroQuis

Ved min GUL, startede det som brun pletblødning ved uge 4+0, og omkring uge 6 fik jeg et meget slemt jag i maven - så min umiddelbare tanke på dine symptomer, lyder slet ikke som en GUL 

Anmeld

3. juni 2013

Anonym trådstarter

CroQuis skriver:

Ved min GUL, startede det som brun pletblødning ved uge 4+0, og omkring uge 6 fik jeg et meget slemt jag i maven - så min umiddelbare tanke på dine symptomer, lyder slet ikke som en GUL 

Tak, er lige nu fløjtede om jeg er gravid eller ej, misforstå mig endelig ikke vil gerne være gravid, men er bare sådan en lettelse at det højest sandsynligt ikke er en gul, vil hellere have negativ test på testdag end at det er en gul som først frygtet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.