Ferien er planlagt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

270 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. juli 2009

Rasmine

Og phew for et program:
Vi kører til Kolding lørdag aften eller søndag formiddag, 2-3 overnatninger.
Videre til Barrit, 1 overnatning.
Fyn, Astrid, 1 overnatning
Birkerød, 2 overnatninger (Tivoli eller Bakken)
Astrid Lindgrens Verden, Sverige, 1-3 overnatninger
Med færge til Frh.havn, og så op i sommerhuset ved Skagen, x overnatninger.

Det blev ikke til Bornholm i denne omgang.
Glæder mig helt vild til ALV i Sverige, håber vejret arter sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2009

Kaufie

Hvo'rn søren planlægger man sådan en rundtur?? Har i campingvogn med el.lign?? Eller bare en mega bil med plads til oppakning til flere uger ude i sommerlandet?

Jeg ville gerne vi var bedre til at planlægge sådan noget - men tror bare vi tager feriedagene som de kommer. Nu er det også først i uge 31-33 - men vi har absolut ikke planlagt noget endnu.

Anmeld

6. juli 2009

Astrid P

6. juli 2009

linemus

Sikke en tur. Håber vejret er med jer. Jeg vil også gerne høre, hvad I har planlagt med overnatning de forskellige steder, og så glæder jeg mig meget til at høre mere om ALV. Der vil jeg også gerne hen engang.

Go' tur!

Anmeld

6. juli 2009

Rasmine

Jahrmen, vi sover da de steder hvor vi skal hen.
Sveriges overnatning er godt nok ikke booket, men mon ikke vi finder noget, man taler vel svenska.
Regner med vi tager 2 madrasser med til ungerne, så mon ikke de forskellige steder har voksensenge.

Anmeld

6. juli 2009

Rasmine

Kaufie skriver:

Hvo'rn søren planlægger man sådan en rundtur?? Har i campingvogn med el.lign?? Eller bare en mega bil med plads til oppakning til flere uger ude i sommerlandet?

Jeg ville gerne vi var bedre til at planlægge sådan noget - men tror bare vi tager feriedagene som de kommer. Nu er det også først i uge 31-33 - men vi har absolut ikke planlagt noget endnu.

Nu er vi ikke lige campingtyperne.
Vi har bare en stationcar.
Pakker ikke for meget tøj, i og med vi skal bo hos private hele turen rundt, håber vi at få lov at vaske lidt i ny og næ.

Anmeld

6. juli 2009

Siber

så må I bestemt tage til Bornholm næste sommer!

Glæder mig til at høre om ALV. Det havde vi også på planen, men jeg tror at det bliver til at vi tager direkte til Bornholm. Så kan det være at vi i sen sommeren tager på forlænget weekend til ALV.

Vi tager til Kardemommeby istedet for, i denne omgang
God ferie til jer!
Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.