Guldklumpens hule 32+0 & hårde facts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2013

christina92

emmagirl skriver:

Det er i hvertfald meget rart at have noget andet at gå op i end bare vægt - så får man også lidt perspektiv omkring hvor alle de kilo sidder  

Og 1000 tak  Jeg kan huske, at da jeg lige var blevet gravid så jeg billeder af din tigermave og tænkte at baaaare jeg dog fik ligeså smuk en mave som dig!! 

Jeg kan heller ikke helt forstå at jeg i teorien gerne må føde om en 5 ugers tid  Tiden er lige pludselig gået rigtig stærkt!! Men hvis jeg først føder i uge 41-42 tror jeg tiden er laaaaaaang  

Hehe - jeg HÅBER du har ret hvad angår min fødsel  Du er ikke den første der siger det, så jeg er spændt på om I får ret! Men du kan sikkert nikke genkendende til at kroppen bare har det meget bedre når man lige har været aktiv, så jeg håber virkelig jeg kan blive ved helt indtil min fødsel.. Det værste er at jeg sveder som en hest!!!  Og det bliver nok ikke bedre i løbet af sommeren... 

Jeg svedte også vanvittigt!!

Og tak for komplimenten, elskede min tiger mave

Jeg tror ikke du går så længe før du føder tror du føder inden 39+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2013

mommy1991

christina92 skriver:

Jeg svedte også vanvittigt!!

Og tak for komplimenten, elskede min tiger mave

Jeg tror ikke du går så længe før du føder tror du føder inden 39+0

Hehe, jeg håber du får ret Men vil nødig sætte næsen for højt op efter det..

HVIS man nu kunne vælge selv () vil jeg gerne føde den 20. juli Så når jeg Grøn Koncert, som er den 19. (er stooor fan af Mads Langer og Lukas Graham) og så synes jeg bare den 20. juli lyder som en god dag at føde på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.