Guldklumpens hule 32+0 & hårde facts

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2013

mommy1991

det så fedt synes jeg, og det skal i bare blive ved med, det er nok også nemmere når man er to, så man har en til at støtte

ja det har du helt ret i, pt bliver det dog kun til 2 daglige gå ture på små 2 km.
Men cyklen er fundet frem og har fået købt graviditets badedragt så jeg kan komme i vandet.
Har bækkenløsning og rygsmerter, så dicideret træning er no go. Men ihhh hvor jeg glæder mig til efter nytår, der har jeg planer om lange barnevogns gå ture, og mere hård fysisk træning så alle de ekstra kg kan komme af.

Ja, det er helt klart nemmere med en træningsbuddy Det vil jeg også helt klart anbefale dig at finde. En veninde, søster, din kæreste - bare en eller anden som kan træne med dig. For mig er det SÅ nemmere at komme ned og træne, når man har en aftale med én. Ellers er det så nemt at sige: "Ej, jeg bliver hjemme i dag.."  

Det lyder heller ikke rart med smerter og bækkenløsning, det er nok lidt invaliderende på en måde  Men, ja, når din graviditet er ovre, må du give den gas med den flotte barnevogn - det er i hvertfald OGSÅ noget jeg glæder mig til!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

Ja, det er helt klart nemmere med en træningsbuddy Det vil jeg også helt klart anbefale dig at finde. En veninde, søster, din kæreste - bare en eller anden som kan træne med dig. For mig er det SÅ nemmere at komme ned og træne, når man har en aftale med én. Ellers er det så nemt at sige: "Ej, jeg bliver hjemme i dag.."  

Det lyder heller ikke rart med smerter og bækkenløsning, det er nok lidt invaliderende på en måde  Men, ja, når din graviditet er ovre, må du give den gas med den flotte barnevogn - det er i hvertfald OGSÅ noget jeg glæder mig til!  

ja det har du helt ret i , det for mig selv alfa omega at have en at følges med, ellers forbliver sofaen min bedste ven, og den gør mig så forbandet tyk og doven

nemlig, jeg nyder graviditeten og det hele trods smerter, men ihh hvor jeg glæder mig til at få bassen ud både for at møde ham, blive mor men i den grad også for at arbejde noget mere med min krop på en måde er det rart her i så god tid og peppe sig selv op til den tid, så tror jeg på det nok skal lykkedes fordi jeg har villet det i så lang tid

Anmeld

2. juni 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

ja det har du helt ret i , det for mig selv alfa omega at have en at følges med, ellers forbliver sofaen min bedste ven, og den gør mig så forbandet tyk og doven

nemlig, jeg nyder graviditeten og det hele trods smerter, men ihh hvor jeg glæder mig til at få bassen ud både for at møde ham, blive mor men i den grad også for at arbejde noget mere med min krop på en måde er det rart her i så god tid og peppe sig selv op til den tid, så tror jeg på det nok skal lykkedes fordi jeg har villet det i så lang tid

Hehe, jeg kan altså også være enooormt doven til tider - men ikke i flere dage i træk...så bliver jeg ramt af dårlig samvittighed og rastløshed. Heldigvis  

JAAA, det bliver da så meget sjovere og dejligere når vores drenge kommer ud til os! 

Anmeld

2. juni 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

Hehe, jeg kan altså også være enooormt doven til tider - men ikke i flere dage i træk...så bliver jeg ramt af dårlig samvittighed og rastløshed. Heldigvis  

JAAA, det bliver da så meget sjovere og dejligere når vores drenge kommer ud til os! 

ja haha,, det bliver alllt for kedeligt hvis der går får længe med sådan en periode.

VI GLÆDER OS bliver skønt med to små prinser

Anmeld

2. juni 2013

emsaroto

åh de facts skal du ikke tage dig af  

For du har da bare en utrolig flot gravid mave! 

Anmeld

2. juni 2013

mommy1991

emsaroto skriver:

åh de facts skal du ikke tage dig af  

For du har da bare en utrolig flot gravid mave! 

Hehe, det gør jeg heller ikke - for der kommer jo noget helt fantastisk ud af det  Men, mange tak!

Anmeld

2. juni 2013

Juliekp

emmagirl skriver:

Endnu en uge er gået, jeg har ramt 32+0 og har dermed 8 uger til termin!  Jeg GLÆDER mig sådan! 

Det er begyndt at blive rimelig hårdt at sidde i for lang tid, så derfor glæder jeg mig utrolig meget til den hårde tid på skolebænken er ovre og jeg bare selv skal administrere/disponere min sidde- og skrivetid til eksamensopgaven 3 skoledage tilbage! 17 dage til barsel! (Men hvem tæller? 

Jeg har det allerbedst når jeg kan holde mig selv i gang og træner stadig ca. 4 gange om ugen nede i træningscenteret. Det er bare rart at få noget sved på panden og få bevæget kroppen igennem!! 

Nå, nu til de hårde facts... Jeg gjorde noget "dumt" tidligere på ugen. Jeg målte mig selv. Fra top til tå. Det samme gjorde jeg da jeg var i uge 5. Så når folk spørger mig nu hvor aaaalle de kilo (+11,6 kg) er henne, kan jeg hermed svare:

+5 cm på det ene lår, +3 cm på det andet lår

+10 cm rundt om bagdelen

+14 cm rundt om hofterne

+23 cm i taljen

+12 cm ekstra bryster

+2 cm rundt om hver overarm

Maveomkreds målt ved navlen: 108 cm! 

Bum! Min første tanke var "What the fuck?" og "" Men, okay.. Det er vidst bare et faktum at kroppen forandrer sig under en graviditet, og jeg synes egentlig det er meget "sjovt" at se hvor meget der egentlig er sket på de måneder - og tænker at det er rigtig rart at kunne se tilbage på, når kiloerne og centimeterne forsvinder igen. Og i sidste ende får jeg jo min dejlige, dejlige guldklump ud af det og det er bare det hele værd!!!  

Til sidst to billeder fra i dag, 32+0 og et billede fra da jeg var i uge 5.

God søndag til jer alle!  

SÅ fin søde!  

Anmeld

2. juni 2013

mommy1991

Juliekp skriver:

SÅ fin søde!  

Tak smukke 

Anmeld

3. juni 2013

christina92

Endnu en uge er gået, jeg har ramt 32+0 og har dermed 8 uger til termin!  Jeg GLÆDER mig sådan! 

Det er begyndt at blive rimelig hårdt at sidde i for lang tid, så derfor glæder jeg mig utrolig meget til den hårde tid på skolebænken er ovre og jeg bare selv skal administrere/disponere min sidde- og skrivetid til eksamensopgaven 3 skoledage tilbage! 17 dage til barsel! (Men hvem tæller? 

Jeg har det allerbedst når jeg kan holde mig selv i gang og træner stadig ca. 4 gange om ugen nede i træningscenteret. Det er bare rart at få noget sved på panden og få bevæget kroppen igennem!! 

Nå, nu til de hårde facts... Jeg gjorde noget "dumt" tidligere på ugen. Jeg målte mig selv. Fra top til tå. Det samme gjorde jeg da jeg var i uge 5. Så når folk spørger mig nu hvor aaaalle de kilo (+11,6 kg) er henne, kan jeg hermed svare:

+5 cm på det ene lår, +3 cm på det andet lår

+10 cm rundt om bagdelen

+14 cm rundt om hofterne

+23 cm i taljen

+12 cm ekstra bryster

+2 cm rundt om hver overarm

Maveomkreds målt ved navlen: 108 cm! 

Bum! Min første tanke var "What the fuck?" og "" Men, okay.. Det er vidst bare et faktum at kroppen forandrer sig under en graviditet, og jeg synes egentlig det er meget "sjovt" at se hvor meget der egentlig er sket på de måneder - og tænker at det er rigtig rart at kunne se tilbage på, når kiloerne og centimeterne forsvinder igen. Og i sidste ende får jeg jo min dejlige, dejlige guldklump ud af det og det er bare det hele værd!!!  

Til sidst to billeder fra i dag, 32+0 og et billede fra da jeg var i uge 5.

God søndag til jer alle!  

Hvor er det godt fundet på at måle alle de forskellige ting!  Vil jeg også gøre næste gang

Jeg synes simpelthen du har den smukkeste fine mave  Den minder mig så meget om min egen med tiger

Jeg synes det er flot det først er nu du begynder at blive utålmodig for nu må man gerne der kan jo i princippet kun være 4-5 uger tilbage 

Du kommer til at elske dig selv for at kunne holde dig igang så længe  den fødsel kommer til at gå SÅ godt, det er jeg sikker på. Jeg løb til 2 dage inden jeg fødte og det gik lige efter bogen. Hurtigt og hårdt. Selvfølgelig er det hårdt at have veer non stop fra første færd men hellere det end en maraton fødsel på 48 timer

Anmeld

3. juni 2013

mommy1991

christina92 skriver:

Hvor er det godt fundet på at måle alle de forskellige ting!  Vil jeg også gøre næste gang

Jeg synes simpelthen du har den smukkeste fine mave  Den minder mig så meget om min egen med tiger

Jeg synes det er flot det først er nu du begynder at blive utålmodig for nu må man gerne der kan jo i princippet kun være 4-5 uger tilbage 

Du kommer til at elske dig selv for at kunne holde dig igang så længe  den fødsel kommer til at gå SÅ godt, det er jeg sikker på. Jeg løb til 2 dage inden jeg fødte og det gik lige efter bogen. Hurtigt og hårdt. Selvfølgelig er det hårdt at have veer non stop fra første færd men hellere det end en maraton fødsel på 48 timer

Det er i hvertfald meget rart at have noget andet at gå op i end bare vægt - så får man også lidt perspektiv omkring hvor alle de kilo sidder  

Og 1000 tak  Jeg kan huske, at da jeg lige var blevet gravid så jeg billeder af din tigermave og tænkte at baaaare jeg dog fik ligeså smuk en mave som dig!! 

Jeg kan heller ikke helt forstå at jeg i teorien gerne må føde om en 5 ugers tid  Tiden er lige pludselig gået rigtig stærkt!! Men hvis jeg først føder i uge 41-42 tror jeg tiden er laaaaaaang  

Hehe - jeg HÅBER du har ret hvad angår min fødsel  Du er ikke den første der siger det, så jeg er spændt på om I får ret! Men du kan sikkert nikke genkendende til at kroppen bare har det meget bedre når man lige har været aktiv, så jeg håber virkelig jeg kan blive ved helt indtil min fødsel.. Det værste er at jeg sveder som en hest!!!  Og det bliver nok ikke bedre i løbet af sommeren... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.