emmagirl skriver:
Endnu en uge er gået, jeg har ramt 32+0 og har dermed 8 uger til termin!
Jeg GLÆDER mig sådan!
Det er begyndt at blive rimelig hårdt at sidde i for lang tid, så derfor glæder jeg mig utrolig meget til den hårde tid på skolebænken er ovre og jeg bare selv skal administrere/disponere min sidde- og skrivetid til eksamensopgaven
3 skoledage tilbage! 17 dage til barsel! (Men hvem tæller?
)
Jeg har det allerbedst når jeg kan holde mig selv i gang og træner stadig ca. 4 gange om ugen nede i træningscenteret. Det er bare rart at få noget sved på panden og få bevæget kroppen igennem!! 

Nå, nu til de hårde facts... Jeg gjorde noget "dumt" tidligere på ugen. Jeg målte mig selv. Fra top til tå. Det samme gjorde jeg da jeg var i uge 5. Så når folk spørger mig nu hvor aaaalle de kilo (+11,6 kg) er henne, kan jeg hermed svare:
+5 cm på det ene lår, +3 cm på det andet lår
+10 cm rundt om bagdelen
+14 cm rundt om hofterne
+23 cm i taljen
+12 cm ekstra bryster 

+2 cm rundt om hver overarm
Maveomkreds målt ved navlen: 108 cm!
Bum! Min første tanke var "What the fuck?" og "
" Men, okay.. Det er vidst bare et faktum at kroppen forandrer sig under en graviditet, og jeg synes egentlig det er meget "sjovt" at se hvor meget der egentlig er sket på de måneder - og tænker at det er rigtig rart at kunne se tilbage på, når kiloerne og centimeterne forsvinder igen. Og i sidste ende får jeg jo min dejlige, dejlige guldklump ud af det og det er bare det hele værd!!! 

Til sidst to billeder fra i dag, 32+0 og et billede fra da jeg var i uge 5.
God søndag til jer alle!