Hva pokker skal man ønske i barsels gave til nr 2 .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.043 visninger
6 svar
1 synes godt om
1. juni 2013

lounika

Ja hva pokker skal vi sige når folk spør hva ønsker i jer i barselsgave til lille bror ?? Vi har en dreng i forvejen på 2 og har alt vi skal bruge syntes vi jo :0) det da lidt svært

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2013

gonefishing

lounika skriver:

Ja hva pokker skal vi sige når folk spør hva ønsker i jer i barselsgave til lille bror ?? Vi har en dreng i forvejen på 2 og har alt vi skal bruge syntes vi jo :0) det da lidt svært

Den kigge jeg lige med på. Har samme problem

Anmeld

1. juni 2013

lounika

Flodkilling skriver:

Den kigge jeg lige med på. Har samme problem

Ja set er da hammer svært .. Lige ledes til dåb s gave tænker jeg .. Der vil vi bare ønske os mest penge til ham også sætte de fleste på hans børne opsparing og på en alm konto så kan vi købe noget når vi mangler et eller andet til ham engang :0) men man har jo alt fra den første

Anmeld

1. juni 2013

Kildebakken

Nyt lækkert tøj ( han skal da ikke kun gå i storebrors aflagte)

Noget ekstra lækkert legetøj som storebror ikke har så meget af og som de kan lege med sammen lige om lidt. Bobles fx. eller andet motorisk tumlelegetøj.

Et brædt til barnevognen, så storebror kan stå og hvile sig

De der georg jensen sølvskeer med hc. andersen motiver, bliver selvfølgelig først et hit senere. Her i familien har "vi" også arvet min mands fra da han var lille

En tur til fotografen med hele familien

Hov, nu fik jeg lige skrevet listen til vores lille bror som er på vej også;-)

Anmeld

1. juni 2013

Lotus86

En ny nusseklud, nye stofbleer, nyt lækkert tøj, sutter, en sengerand, et babyhåndklæde.

Anmeld

1. juni 2013

gonefishing

lounika skriver:

Ja set er da hammer svært .. Lige ledes til dåb s gave tænker jeg .. Der vil vi bare ønske os mest penge til ham også sætte de fleste på hans børne opsparing og på en alm konto så kan vi købe noget når vi mangler et eller andet til ham engang :0) men man har jo alt fra den første

Jeg regnede dog lidt med at ønske noget til dem begge. F.eks bobles dyr eller roommate telt

Anmeld

1. juni 2013

DianaRJS

vi ønskede os faktisk meget det samme som ved nr 1, self var der nogen ting vi ikke behøvede igen, men det meste var faktisk sølv ting...

men udover det ønskede vi os tøj, legetøj, penge til klapvogn osv osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.