Overtræk til klapvognen bag på bilen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2013

Janni.

Team Putte skriver:

Ja ik.. Og så har man været i skoven i regnvejr og så står man der tilbage ved bilen og skal have den her Klapvogn ned i den her taske der skal lægges på jorden først.. Synes SLET ik det lyder smart i mine ører

lige netop, derfor en presenning med en fix lukning af en art. 

Vi har lige haft en lånebil i 11 dage fordi min kæreste lavede bule i vores bil med vores trailer. Vi har en berlingo, og skulle presse os ind i en bette suzuki swift uden anhængertræk. Næsten umuligt! Er så glad for at have vores bil hjemme igen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2013

Team Putte

Janni. skriver:

lige netop, derfor en presenning med en fix lukning af en art. 

Vi har lige haft en lånebil i 11 dage fordi min kæreste lavede bule i vores bil med vores trailer. Vi har en berlingo, og skulle presse os ind i en bette suzuki swift uden anhængertræk. Næsten umuligt! Er så glad for at have vores bil hjemme igen. 

uha Ja det kan jeg godt se! Man bliver vel hurtigt vant til at hele barnevognen bare kan løftes ind i sådan en bil og så bare afsted vi har kigget på en Fiat panda i dag som vil blive leveret med træk på.. Ellers ville vi heller ik kunne være i den!

Anmeld

1. juni 2013

Janni.

Team Putte skriver:

uha Ja det kan jeg godt se! Man bliver vel hurtigt vant til at hele barnevognen bare kan løftes ind i sådan en bil og så bare afsted vi har kigget på en Fiat panda i dag som vil blive leveret med træk på.. Ellers ville vi heller ik kunne være i den!

Ja uha, en skrækkelig vane.  Du viser lige den nye bil frem når i får den ikke? 

Anmeld

1. juni 2013

Team Putte

Janni. skriver:

Ja uha, en skrækkelig vane.  Du viser lige den nye bil frem når i får den ikke? 

Hehe vi skal lige lånegodkendes og alt det skrammel først men Ja når den først hentes så skal jeg nok komme med et billede af den og det Overtræk jeg får konstrueret mig frem til

Anmeld

1. juni 2013

Janni.

Team Putte skriver:

Hehe vi skal lige lånegodkendes og alt det skrammel først men Ja når den først hentes så skal jeg nok komme med et billede af den og det Overtræk jeg får konstrueret mig frem til

Det vil jeg så se frem til.  for at i bliver godkendt. 

Anmeld

1. juni 2013

Team Putte

Janni. skriver:

Det vil jeg så se frem til.  for at i bliver godkendt. 

tusind tak det håber vi oz selv men vi har ik lånt siden krisen startede så vi ved faktisk ik om det kan lade sig gøre.. vi håber den gamle vectra trænger til en udskiftning efterhånden

Anmeld

1. juni 2013

Janni.

Team Putte skriver:

tusind tak det håber vi oz selv men vi har ik lånt siden krisen startede så vi ved faktisk ik om det kan lade sig gøre.. vi håber den gamle vectra trænger til en udskiftning efterhånden

Det bliver jo desværre slidt med tiden.  ihvert fald fingre for jer. 

Anmeld

1. juni 2013

Team Putte

Janni. skriver:

Det bliver jo desværre slidt med tiden.  ihvert fald fingre for jer. 

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.