Overtræk til klapvognen bag på bilen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.530 visninger
17 svar
5 synes godt om
1. juni 2013

Team Putte

hej skønne damer vi overvejer at købe en ny og mindre bil, hvilket betyder klapvognen skal transporteres på cykelstativ bagpå findes der en form for overtræk til formålet så klapvognen ik bliver beskidt og snasket? synes ikke jeg kan finde andet end en rejsetaske når jeg søger på nettet.. Hjælp!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2013

Pigent

Det må være sådan en her du leder efter 

http://www.babyrum.dk/shop/carebagen-rejsetasken-225p.html

Anmeld

1. juni 2013

Team Putte

Barnepigen skriver:

Det er præcis den jeg selv faldt synes bare ik den er så praktisk når man først skal pakke vognen ind.. tænkte det var nemmere med noget man trækker ud over men det er jo ik sikkert det findes

Anmeld

1. juni 2013

Janni.

Hvad med presenning?

Anmeld

1. juni 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Barnepigen skriver:

tror da jeg nupper sådan en til når vi får bil 

Der er nemlig ikke plads til vores klapvogn i bagagerummet.. 

Anmeld

1. juni 2013

Team Putte

Janni. skriver:

Hvad med presenning?

Jah det er vores næste tanke.. Hvis vi ik kan finde noget færdiglavet så syr jeg selv et eller andet f.eks ud af pressening

Anmeld

1. juni 2013

Janni.

Team Putte skriver:

Jah det er vores næste tanke.. Hvis vi ik kan finde noget færdiglavet så syr jeg selv et eller andet f.eks ud af pressening

Men står der ellers at carebagen også kan bruges til bag på bilen. Citat derfra:

Carebagen kan nemt sættes på cykelstativet bag på bilen og da Carebagen er vand og vindtæt, er det en rigtig god måde at transportere barnevognen/ klapvognen på.

Anmeld

1. juni 2013

Team Putte

Janni. skriver:

Ja jeg har læst det.. Det var nemlig det eneste jeg selv kunne finde på nettet før jeg oprettede tråden synes bare det virker lidt uoverskueligt at stel eller Klapvogn skal ned i og så først bagefter bag på bilen.. Jeg tænker selv det vil være nemmere at sætte vognen på og trække noget over.. Tænker lidt som en stor firkantet badehætte med elastik hele vejen rundt

Anmeld

1. juni 2013

Janni.

Team Putte skriver:

Ja jeg har læst det.. Det var nemlig det eneste jeg selv kunne finde på nettet før jeg oprettede tråden synes bare det virker lidt uoverskueligt at stel eller Klapvogn skal ned i og så først bagefter bag på bilen.. Jeg tænker selv det vil være nemmere at sætte vognen på og trække noget over.. Tænker lidt som en stor firkantet badehætte med elastik hele vejen rundt

Jeg kan sagtens følge dig. Synes nemlig også det ser lidt besværligt ud. Og ikke 2 klapvogne/barnevogne er jo ens 

Anmeld

1. juni 2013

Team Putte

Janni. skriver:

Jeg kan sagtens følge dig. Synes nemlig også det ser lidt besværligt ud. Og ikke 2 klapvogne/barnevogne er jo ens 

Ja ik.. Og så har man været i skoven i regnvejr og så står man der tilbage ved bilen og skal have den her Klapvogn ned i den her taske der skal lægges på jorden først.. Synes SLET ik det lyder smart i mine ører

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.