Så var jeg omkring fødegangen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2013

mommy1991

emsaroto skriver:

ja altså jeg kørte ikke selv .. men synes det var træls.. 

først horsens, så hjem igen, så videre til Kolding, kæmpe kaos!!! 

Nej, nej, det var heller ikke det jeg mente jeg mente bare det at køre bil i det hele taget skulle være rigtig træls, fordi man ikke har plads til at arbejde med sine veer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2013

emsaroto

emmagirl skriver:

Nej, nej, det var heller ikke det jeg mente jeg mente bare det at køre bil i det hele taget skulle være rigtig træls, fordi man ikke har plads til at arbejde med sine veer 

hehe åh ja, altså det var ret træls.

Anmeld

31. maj 2013

DianaRJS

emsaroto skriver:

Ej .. de skal da bare have dig ind og tjekkes?

Ja det var så min læge som fik mig sent videre. Jeg har ikke kunne igennem til fødegangen hele formiddagen, så jeg ringede bare til lægen i stedet. 

vores læge tog desværre på ferie i mandag og til næste fredag -.- eller ferie og ferie er noget kursus i kbh...

så har kun lægevagten at henvise mig til da min sindsyge gode læge heller ikke kan finde ud af at sende brev til jordmoder før jeg har været til nf -.-

Anmeld

31. maj 2013

emsaroto

DianaRJS skriver:

vores læge tog desværre på ferie i mandag og til næste fredag -.- eller ferie og ferie er noget kursus i kbh...

så har kun lægevagten at henvise mig til da min sindsyge gode læge heller ikke kan finde ud af at sende brev til jordmoder før jeg har været til nf -.-

det er da træls

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.