Så var jeg omkring fødegangen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
13 svar
5 synes godt om
31. maj 2013

emsaroto

Og jeg jo altså kun 33+5 i dag ...

Men i tirsdags, kom Oskar til at slå et knæ i maven på mig, over en kamp om hvor vidt han skulle i bad eller ej. Så jeg ringede til føde gangen den dag, og de sagde jeg skulle ringe hvis jeg blev nærvøs.

Har jo så lagt ekstra mærke, og babys aktivitet har været mindre og mindre og i dag havde jeg slet ikke mærket noget .. 

Så jeg kom til lægen som sendte mig videre til fødegangen i Kolding. Og de fandt lyn hurtigt hjerterytmen, og dernest begyndte baby så at sparke ..

De siger det kan være pga varmen, og at det så er uheldigt det lige er ramt ind i samme tid som Oskar ramte mig i maven ..

Men lad os håber jeg nu kan gå de sidste dage uden bekymringer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2013

mommy1991

emsaroto skriver:

Men i tirsdags, kom Oskar til at slå et knæ i maven på mig, over en kamp om hvor vidt han skulle i bad eller ej. Så jeg ringede til føde gangen den dag, og de sagde jeg skulle ringe hvis jeg blev nærvøs.

Har jo så lagt ekstra mærke, og babys aktivitet har været mindre og mindre og i dag havde jeg slet ikke mærket noget .. 

Så jeg kom til lægen som sendte mig videre til fødegangen i Kolding. Og de fandt lyn hurtigt hjerterytmen, og dernest begyndte baby så at sparke ..

De siger det kan være pga varmen, og at det så er uheldigt det lige er ramt ind i samme tid som Oskar ramte mig i maven ..

Puh, kan godt forstå at du blev forskrækket.. Håber alt er som det skal være, hvilket det heldigvis lyder til!!  

Jeg kom til at støde maven ind i et bord i dag, og det gjorde ret ondt og blev mega nervøs - så kan da lige forestille mig hvordan du må have det, når du har fået et knæ i maven  

til dig og baby, som forhåbentlig har det godt og bliver i maven en halvanden måneds-tid endnu!!

Anmeld

31. maj 2013

emsaroto

emmagirl skriver:

Puh, kan godt forstå at du blev forskrækket.. Håber alt er som det skal være, hvilket det heldigvis lyder til!!  

Jeg kom til at støde maven ind i et bord i dag, og det gjorde ret ondt og blev mega nervøs - så kan da lige forestille mig hvordan du må have det, når du har fået et knæ i maven  

til dig og baby, som forhåbentlig har det godt og bliver i maven en halvanden måneds-tid endnu!!

Ja og jeg blev mere og mere forskrækket fordi der var vente tid overalt ... 

jeg ringede kl. 12 og var først på vej hjem fra kolding kl. 16.30 .. 

Anmeld

31. maj 2013

Kløver

Dejligt den bette er ok, håber testen af tiden forløber roligt og uden den store bekymring

Anmeld

31. maj 2013

mommy1991

emsaroto skriver:

Ja og jeg blev mere og mere forskrækket fordi der var vente tid overalt ... 

jeg ringede kl. 12 og var først på vej hjem fra kolding kl. 16.30 .. 

Det er bare TYPISK alle sygehuse.. Min største frygt er at skulle føde, og der så ikke er en plads på fødegangen og man bliver sendt til et helt andet sygehus 

Anmeld

31. maj 2013

emsaroto

emmagirl skriver:

Det er bare TYPISK alle sygehuse.. Min største frygt er at skulle føde, og der så ikke er en plads på fødegangen og man bliver sendt til et helt andet sygehus 

åh ja, der var ikke plads da jeg havde regelmæssige veer med Oskar, så jeg røg til Horsens, blev så sent hjem igen hvor jeg ringede til Kolding og spurgte om der nu var plads. 

Anmeld

31. maj 2013

mommy1991

emsaroto skriver:

åh ja, der var ikke plads da jeg havde regelmæssige veer med Oskar, så jeg røg til Horsens, blev så sent hjem igen hvor jeg ringede til Kolding og spurgte om der nu var plads. 

Ej..  Og jeg har hørt at noget af det værste, når man har veer, er at køre bil!???

Anmeld

31. maj 2013

emsaroto

emmagirl skriver:

Ej..  Og jeg har hørt at noget af det værste, når man har veer, er at køre bil!???

ja altså jeg kørte ikke selv .. men synes det var træls.. 

først horsens, så hjem igen, så videre til Kolding, kæmpe kaos!!! 

Anmeld

31. maj 2013

DianaRJS

emsaroto skriver:

orh ha gid vores sygehus handlede ligeså -.-

har haft en ufattelig mavepinge de sidste 14 dage, og vores læge har ferie, men fordi jeg har scanning mandag vil de bare ikke tjekke hvad der er galt -.-

men godt bebsen har det godt

Anmeld

31. maj 2013

emsaroto

DianaRJS skriver:

orh ha gid vores sygehus handlede ligeså -.-

har haft en ufattelig mavepinge de sidste 14 dage, og vores læge har ferie, men fordi jeg har scanning mandag vil de bare ikke tjekke hvad der er galt -.-

men godt bebsen har det godt

Ej .. de skal da bare have dig ind og tjekkes?

Ja det var så min læge som fik mig sent videre. Jeg har ikke kunne igennem til fødegangen hele formiddagen, så jeg ringede bare til lægen i stedet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.