Rabarber!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.862 visninger
38 svar
11 synes godt om
31. maj 2013

Frk. Himmelblå

Jeg har BRUG FOR at lave rabarbergrød og spise flødeskum til. Ellers tror jeg ikke, jeg klarer weekenden. Har så meget lyst til rabarbergrød, at det næsten føles akut, ja, nærmest livstruende.. (Gad vide, om denne tråd skulle ligge under "gravid"?       )

Men, men, men, jeg er ikke stødt på rabarber i supermarkedernes grøntafdelinger.. Er det mig, der er blind/uheldig?

Hvad siger I? Hvor køber jeg rabarber?!

Hjælp! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Frk. Himmelblå skriver:

Jeg har BRUG FOR at lave rabarbergrød og spise flødeskum til. Ellers tror jeg ikke, jeg klarer weekenden. Har så meget lyst til rabarbergrød, at det næsten føles akut, ja, nærmest livstruende.. (Gad vide, om denne tråd skulle ligge under "gravid"?       )

Men, men, men, jeg er ikke stødt på rabarber i supermarkedernes grøntafdelinger.. Er det mig, der er blind/uheldig?

Hjælp! 

Åh, du kunne komme og hente al den rabarber, hjertet begærer, i min have - i Ry, Østjylland...

Af samme årsag har jeg ikke kigget efter det i butikkerne, men det burde da være der nu? 

Anmeld

31. maj 2013

Frk. Himmelblå

Mor og meget mere skriver:

Åh, du kunne komme og hente al den rabarber, hjertet begærer, i min have - i Ry, Østjylland...

Af samme årsag har jeg ikke kigget efter det i butikkerne, men det burde da være der nu? 

Jamen, ved du hvad, du skal passe på, hvad du siger, for det er lige før jeg kunne finde på at køre hele vejen over til dig efter dem!

Og ja, jeg tænker også, at der burde være rabarber i grøntafdelingerne nu..

Hvor er du heldig, at du har dem i haven. Jeg tænkte på at plante nogen sidste år, men fik desværre ikke gjort noget ved det. Øv bøv..

Anmeld

31. maj 2013

Frejsmor

Jeg så rabarber den anden dag i superbest! Det skulle undre mig meget, hvis de større supermarkeder ikke har dem..

Anmeld

31. maj 2013

Frk. Himmelblå

Frejsmor skriver:

Jeg så rabarber den anden dag i superbest! Det skulle undre mig meget, hvis de større supermarkeder ikke har dem..

Tak, har ik prøvet Superbest, men Føtex, Irma, Super Brugsen og Kvickly (Ok, måske heller ikke smart at forsøge i 3 Coop-butikker, men det kunne jo være...)

Har også tjekket discountsteder som LIdl og Aldi...

Men vil prøve SuperBest! Takker.

Anmeld

31. maj 2013

Minforevigt

Frk. Himmelblå skriver:

Hjælp! 

Ja du har ikke set dig for. De er alle steder. i hvertfald i samtlige butikker jeg kommer i

Anmeld

31. maj 2013

Frejsmor

Frk. Himmelblå skriver:

Tak, har ik prøvet Superbest, men Føtex, Irma, Super Brugsen og Kvickly (Ok, måske heller ikke smart at forsøge i 3 Coop-butikker, men det kunne jo være...)

Har også tjekket discountsteder som LIdl og Aldi...

Men vil prøve SuperBest! Takker.

Det var så lidt, jeg håber du finder dine rarbarber, så du kan få stillet lysten!

Anmeld

31. maj 2013

Frk. Himmelblå

Minforevigt skriver:

Ja du har ikke set dig for. De er alle steder. i hvertfald i samtlige butikker jeg kommer i

Jeg har nok været så sulten, at det er gået i øjnene.

Når man har ædeflip 24/7 er det let at blive distraheret i et supermarked  ! 

Men synes altså, helt ærligt, at jeg har set mig for... 

Anmeld

31. maj 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Frk. Himmelblå skriver:

Jamen, ved du hvad, du skal passe på, hvad du siger, for det er lige før jeg kunne finde på at køre hele vejen over til dig efter dem!

Og ja, jeg tænker også, at der burde være rabarber i grøntafdelingerne nu..

Hvor er du heldig, at du har dem i haven. Jeg tænkte på at plante nogen sidste år, men fik desværre ikke gjort noget ved det. Øv bøv..

Du kan bare komme an! Farmors gamle rabarberplanter fylder snart det halve af haven, så MIN udfordring er at få dem brugt. 

Anmeld

31. maj 2013

Frk. Himmelblå

Frejsmor skriver:

Det var så lidt, jeg håber du finder dine rarbarber, så du kan få stillet lysten!

Ja, også her. Simpelthen så dominerende og underligt med de dersens cravings, der ikke lader sig rationalisere væk...

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.