Hvem er vi tilbage her i decembergruppen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2013

Guldet

mrhl skriver:

Så følges vi jo ad :-)

Ja ;-) hyggeligt . Er det første barn? hvordan er din mave nu? Jeg venter nr.2 og synes allerede maven er ved at komme til syne, tage form

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2013

Guldet

ms86 skriver:

Jeg er her også.. Har (indtil videre) termin 23/12.. kunne være hyggeligt at få lidt gang i gruppen - er ny herinde, så har indtil nu mest været med på en kigger.. Har i andre været til NF?!

Ihh spændende dato :-) med min datter var jeg sat d. 24 dec men hun kom dog d. 28 dec ;-) .. Denne gang er terminen d.2 dec ;-) ! Ja jeg var til nf i tirsdags, det var bare så skønt at se den lille .. Glæd dig ja kunne da være rart at få gang i gruppen, så det er igang med tasterne

Anmeld

1. juni 2013

Leth

Jeg er også med endnu

Jeg har været til NF og har set en fin lille bebs. Blev rykket en enkelt dag, så har nu termin d. 3. December.

Anmeld

1. juni 2013

grinny

Jeg er her endnu

Skal til NF d. 11/6 så må vi se hvad terminen siger, indtil videre er jeg sat til d. 22/12 

Anmeld

2. juni 2013

mrhl

Mariehønen Evigglad <3 skriver:

Ja ;-) hyggeligt . Er det første barn? hvordan er din mave nu? Jeg venter nr.2 og synes allerede maven er ved at komme til syne, tage form

Det er første barn, og føler mig mest bare tyk :b glæder mig til den rager form :-)

Anmeld

2. juni 2013

mrhl

ms86 skriver:

Jeg er her også.. Har (indtil videre) termin 23/12.. kunne være hyggeligt at få lidt gang i gruppen - er ny herinde, så har indtil nu mest været med på en kigger.. Har i andre været til NF?!

En julebaby. dejligt

Jeg var til NF i fredags. Det var simpelhen en fantatisk oplevelse! Det skal du glæde dig til :-)

Anmeld

2. juni 2013

Lotus86

Jeg er her også

Jeg var til nf i torsdags, og har termin den 9. december

Anmeld

2. juni 2013

NovemberBaby2013

Dejligt med gang i gruppen nu! . Håber på vi får flere med!

Anmeld

2. juni 2013

micha87

Jeg er også med Min termin er 12.12  

Anmeld

2. juni 2013

ms86

Dejligt at vi er så mange.. Jeg skal til NF d.13/6 og glæder mig helt vildt til at se bebs, men mest af alt til at få at vide at alt ser godt ud Tillykke med alle jer andres veloverståede NF'er!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.