Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kunne læse mig til at der desværre er nogle der har mistet deres små spirer. Det gør mig ondt, de bedste tanker til jer
Hvem er vi tilbage?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er... Men jeg synes at endda dem som stadig er her, ikke er meget online. Er slet ikke glad for baby.dk mere. Jeg føler mig egentlig kun velkommen på min-mave.dk. Jeg synes at folk er 'meget sig selv', herinde. Det er rimelig kedeligt!
Mariehønen Evigglad <3 skriver: Kunne læse mig til at der desværre er nogle der har mistet deres små spirer. Det gør mig ondt, de bedste tanker til jer Hvem er vi tilbage?
DecemberBaby2013 skriver: Jeg er... Men jeg synes at endda dem som stadig er her, ikke er meget online. Er slet ikke glad for baby.dk mere. Jeg føler mig egentlig kun velkommen på min-mave.dk. Jeg synes at folk er 'meget sig selv', herinde. Det er rimelig kedeligt!
ej øv - men du har ret.. der er meget stille herinde..
skal vi ikke give det en chance og få gang i vores gruppe?
mrhl skriver: Jeg er her
Jeg er her
Dejligt, hvornår har du termin?
Mariehønen Evigglad <3 skriver: Dejligt, hvornår har du termin?
mrhl skriver: D. 1. December :-) hvad med dig??
D. 1. December :-) hvad med dig??
spændende..
Jeg er sat til d. 2 dec.
Mariehønen Evigglad <3 skriver: spændende.. Jeg er sat til d. 2 dec.
mrhl skriver: Så følges vi jo ad :-)
Så følges vi jo ad :-)
Ja ;-) hyggeligt . Er det første barn? hvordan er din mave nu? Jeg venter nr.2 og synes allerede maven er ved at komme til syne, tage form
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128