Havde I en fornemmelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2013

Cbank

Flodkilling skriver:

Jeg havde fornemmelsen 3dage før termin... -gik så 15dage over tid

Det håber jeg så alligevel ikke jeg skal 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2013

Lund18

Jeg er også førstegangs fødende, er sat til d. 27/7-13 men er så sikker på jeg først skal føde d. 4 august 

Hvor jeg har det fra aner jeg ikke 

Anmeld

31. maj 2013

Cbank

Palaja skriver:

Jeg fødte 19 dage før termin første gang - det kom fuldstændigt bag på mig. Så nej, ingen anelse

Anden gang forventede jeg lidt at føde før termin igen, men jeg kom til at vente længe. Fødte 40+2. Men Underligt nok fik jeg en sær trang dagen inden jeg fødte til at storshoppe helt grotesk. Jeg slæbte madvarer hjem og fyldte køkkenskabe til den helt store guldmedalje. Dagen efter, om morgenen, havde jeg en underlig fornemmelse af at det ville blive den dag. Jeg havde ikke lyst til at være alene. Veerne begyndte så småt omkring middag og fødte kl 20. Men nogen fornemmelse flere måneder før havde jeg altså ikke 

Ja, at gå fra 19 dage før termin til først at føde 2 dage over termin - Det må da være en lang ventetid 

Der må være noget mellem himmel og jord når folk kan mærke hvornår og hvordan. Der er jo også nogle som kan mærke om de får en pige/ dreng (Det kunne jeg så ikke) 

Anmeld

31. maj 2013

Cbank

Lund18 skriver:

Jeg er også førstegangs fødende, er sat til d. 27/7-13 men er så sikker på jeg først skal føde d. 4 august 

Hvor jeg har det fra aner jeg ikke 

Det bliver spændende om det så holder stik. Men så mister du jo nok ikke tålmodigheden så hurtigt som andre måske? Idet du har en tanke om baby først kommer der 

Anmeld

31. maj 2013

Lund18

Cbank skriver:

Det bliver spændende om det så holder stik. Men så mister du jo nok ikke tålmodigheden så hurtigt som andre måske? Idet du har en tanke om baby først kommer der 

Håber jeg ikke, men nu må vi se hvis sommeren bliver varm kan det godt være jeg ændre mening  Hehe 

Anmeld

31. maj 2013

Cbank

Lund18 skriver:

Håber jeg ikke, men nu må vi se hvis sommeren bliver varm kan det godt være jeg ændre mening  Hehe 

Hehe ja. Det er der sq rig mulighed for  (Jeg håber nu vi får en god varm sommer)

Anmeld

31. maj 2013

MilleRasmussen

Jeg sagde at jeg ville føde d.19 og det skete. Vandet gik d.18 men fødte d.19. Min farmor sagde d.18'ende hvor vandet gik

Anmeld

31. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Cbank skriver:

for hvornår I skulle/ ville føde?

Jeg har termin her d. 6/6 - om 1 uge  (Jeg er førstegangsfødende)

Jeg har hele tiden haft på fornemmelsen at jeg vil føde mellem d. 1/6 - 7/6.

Har I haft en fornemmelse omkring hvornår I ville komme til at føde? Og holdte det stik? 

(Jeg håber ikke jeg skal gå længere end til d. 7/6 - Der stopper min tålmodighed nok 

Jeg er sikker på jeg føder omkring tre uger før termin da kvinderne i min familie har gjort det med den første. Så er spændt på at se om jeg følger min mormor moster og mor. og jeg lignere min mormor rigtig meget. Så vil blive utrolig overrasket hvis jeg når til termin og derover.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.