Havde I en fornemmelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2013

hekran

Af erfaring føder jeg til ægløsningsterminen (altså ikke den fra MDscanning, men den oprindelige). Andrias termin 21/9 (16/9 efter MD) blev født 21/9. Kristoffer termin 7/7 (4/7 efter MD) blev født 7/7. Helena kunne vi regne terminen ud, da hun ikke var planlagt. MD sagde 8/6, men vi regnede med to-tre dage oveni, da MD havde vist sig at være lidt på forkant hver gang. Hun blev født 11/6.

Jeg bliver SÅ overrasket hvis jeg føder alt for meget efter termin denne gang. Terminen siger 13/9 (også MD), så jeg trækker grænsen ved 16/9. Nu må vi se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

emsaroto

Altså jeg vågnede to dage før jeg fødte og havde bare utrolig ondt .. det eneste jeg skulle var så på toilettet .. Men snakke med min jordemoder om det bagefter, og hun sagde at det godt kunne være kroppen der begyndte stille og roligt at rense ud til det helt store. 

Anmeld

31. maj 2013

Cbank

Marita skriver:

Af erfaring føder jeg til ægløsningsterminen (altså ikke den fra MDscanning, men den oprindelige). Andrias termin 21/9 (16/9 efter MD) blev født 21/9. Kristoffer termin 7/7 (4/7 efter MD) blev født 7/7. Helena kunne vi regne terminen ud, da hun ikke var planlagt. MD sagde 8/6, men vi regnede med to-tre dage oveni, da MD havde vist sig at være lidt på forkant hver gang. Hun blev født 11/6.

Jeg bliver SÅ overrasket hvis jeg føder alt for meget efter termin denne gang. Terminen siger 13/9 (også MD), så jeg trækker grænsen ved 16/9. Nu må vi se

haha ej hvor komisk.  Ja for søren så må du da have en forventning om at baby kommer der 

Anmeld

31. maj 2013

Cbank

emsaroto skriver:

Altså jeg vågnede to dage før jeg fødte og havde bare utrolig ondt .. det eneste jeg skulle var så på toilettet .. Men snakke med min jordemoder om det bagefter, og hun sagde at det godt kunne være kroppen der begyndte stille og roligt at rense ud til det helt store. 

Ja det har jeg også godt hørt at kroppen kan gøre. 

Anmeld

31. maj 2013

christina92

Cbank skriver:

for hvornår I skulle/ ville føde?

Jeg har termin her d. 6/6 - om 1 uge  (Jeg er førstegangsfødende)

Jeg har hele tiden haft på fornemmelsen at jeg vil føde mellem d. 1/6 - 7/6.

Har I haft en fornemmelse omkring hvornår I ville komme til at føde? Og holdte det stik? 

(Jeg håber ikke jeg skal gå længere end til d. 7/6 - Der stopper min tålmodighed nok 

Jeg havde ingen fornemmelse, overhovedet! men alle siger jo at førstegangsfødende går over tid, så det gik jeg da ud fra at jeg også gjorde

Så da hun pludselig meldte hendes ankomst 14 dage før termin var det en kæmpe surprise

Anmeld

31. maj 2013

gonefishing

Cbank skriver:

for hvornår I skulle/ ville føde?

Jeg har termin her d. 6/6 - om 1 uge  (Jeg er førstegangsfødende)

Jeg har hele tiden haft på fornemmelsen at jeg vil føde mellem d. 1/6 - 7/6.

Har I haft en fornemmelse omkring hvornår I ville komme til at føde? Og holdte det stik? 

(Jeg håber ikke jeg skal gå længere end til d. 7/6 - Der stopper min tålmodighed nok 

Jeg havde fornemmelsen 3dage før termin... -gik så 15dage over tid

Anmeld

31. maj 2013

MyLove E

Jeg var sat til 11maj, hele april var jeg sikker på at det var nu.. Men da jeg så havde været til den sidste jordemoder samtale var jeg sikker på jeg gik langt over tid

Nå men min mand har fødselsdag den 12 maj og når folk ringe eller skrev om der ikke var en fødselsdag mere snart sagde jeg " i morgen"
Da jeg gik i seng kl 23.30 den 12, ja der gik fødslen i gang. Jeg fødte den 13maj:-D Ja fredag den 13

Anmeld

31. maj 2013

Benjamins'mor

Jeg havde en fornemmelse af at jeg ville føde før tid, ikke meget max en uge. Men min krop kunne ikke producere veer så jeg åbnede mig så blev sat i gang 6 dage over termin.

Anmeld

31. maj 2013

Palaja

Jeg fødte 19 dage før termin første gang - det kom fuldstændigt bag på mig. Så nej, ingen anelse

Anden gang forventede jeg lidt at føde før termin igen, men jeg kom til at vente længe. Fødte 40+2. Men Underligt nok fik jeg en sær trang dagen inden jeg fødte til at storshoppe helt grotesk. Jeg slæbte madvarer hjem og fyldte køkkenskabe til den helt store guldmedalje. Dagen efter, om morgenen, havde jeg en underlig fornemmelse af at det ville blive den dag. Jeg havde ikke lyst til at være alene. Veerne begyndte så småt omkring middag og fødte kl 20. Men nogen fornemmelse flere måneder før havde jeg altså ikke 

Anmeld

31. maj 2013

Cbank

christina92 skriver:

Jeg havde ingen fornemmelse, overhovedet! men alle siger jo at førstegangsfødende går over tid, så det gik jeg da ud fra at jeg også gjorde

Så da hun pludselig meldte hendes ankomst 14 dage før termin var det en kæmpe surprise

Ja det er lidt sjovt de siger at førstegangsfødende går over tid. - Dem jeg kender har sq født før tid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.