måske tænker jeg for meget? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
3 svar
2 synes godt om
29. maj 2013

Anonym trådstarter

Skriver anonymt da jeg synes det er en pinlig indrømmelse ... 

Jeg er anden gangs gravid og har ikke utrolig lang tid tilbage, men er her på det sidste er jeg begyndt at tænke over en dum ting.

Hvordan skal jeg nogensinde kunne elske det kommende barn ligeså meget som nummer et? Altså regner da med det komme af sig selv, men er bange for jeg ikke kommer til at holde så meget af den ny, som jeg holder bette fisen jeg har hos mig nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Skriver anonymt da jeg synes det er en pinlig indrømmelse ... 

Jeg er anden gangs gravid og har ikke utrolig lang tid tilbage, men er her på det sidste er jeg begyndt at tænke over en dum ting.

Hvordan skal jeg nogensinde kunne elske det kommende barn ligeså meget som nummer et? Altså regner da med det komme af sig selv, men er bange for jeg ikke kommer til at holde så meget af den ny, som jeg holder bette fisen jeg har hos mig nu 

Slap du bare helt af - den tanke har ALLE, prøv at søge efter det, og du vil finde hundredevis af tråde om det emne, det er helt normalt at tænke sådan, men når først barnet er der, så kommer det af sig selv.

Anmeld

29. maj 2013

FruK

Rockertand skriver:

Slap du bare helt af - den tanke har ALLE, prøv at søge efter det, og du vil finde hundredevis af tråde om det emne, det er helt normalt at tænke sådan, men når først barnet er der, så kommer det af sig selv.

Nemlig!

Anmeld

30. maj 2013

Kløver

Det vil jeg love dig at du gør. Jeg har selv to børn, og de er jo to forskellige børn og elsker dem forskelligt og for dem de er, og de er elsket lige højt de bliver behandlet forskelligt for dem de er uden nogen bliver forfordelt eller snydt
Det kan netop bære svært under graviditeten, for det første barn har man jo, og elsker kg har minder med, mens den lille ny, stadig er ukendt, et elsket væsen man ikke har mødt, men man kan ikke føle kramme og forholde sig til det på samme måde men når du først holder barnet i dine arme er jeg sikker på du ikke vil være i tvivl, og du vil elske begge dine børn lige højt, også selvom kærligheden til dem ikke nødvendigvis er ens, er den lige stor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.