Hej alle gravide,
Jeg er så småt begyndt at kigge efter barnevogn, men jeg er helt på bar bund. Har i nogle erfaringer med gode eller dårlige mærker/modeller? Vil sætte stor pris på jeres mening :-)
Hvor mange penge har I tænkt jer at bruge? Vil I købe nyt eller brugt?
Personligt synes jeg at det er spild af penge at bruge hen mod 10.000 kr. for en vogn man bruger i et års tid. Også selvom bedste betaler :-) Men det er jo forskelligt hvordan man prioriterer.
Hvis jeg skulle købe nyt, ville jeg gå efter Scandia eller Trille. Personligt kan jeg bedst lide Scandias design. Og jeg ville helt sikkert vælge lutfhjul og alustel, som ikke ruster.
M.h.t. at sove i vognen i lang tid, kommer det an på mange ting. Har I have? Skal baby i dagpleje eller vuggestue? Hvor lang bliver baby.
Vores dreng er halvandet og han har ikke kunnet være i sin barnevogn i et par måneder fordi han er så lang.
Men vi har heller ikke brugt den siden han var 8 mdr. En klapvogn er så meget mere handy at jeg var lykkelig for at kunne skifte den store barnevogn ud med en lidt mindre klapvogn.
I kan også vælge løsningen hvor i køber en klapvogn som f.eks Emmaljunga Nitro City og lægger liften eller voksiposen i klapvognen. På den måde behøver I slet ikke at købe en barnevogn. Det ville jeg nok gøre næste gang hvis vi skulle have flere børn.
Anmeld