Barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2013

M&N

Vi har en Emmaljunga Big Star Supreme fra 2012, den er helt igennem fantastisk.

Vi var begge forelsket i den model fra start så det måtte bare blive den.

Den er rigtig god og vi er meget tilfredse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

Maja88

Vi har en trille gigant luksus

Anmeld

29. maj 2013

IT-nørd

Månsson skriver:

Vi har odder og scania til vores børn og er super tilfreds.. De har store liggemål, er understøttet under hele bunden, er høje i kassen (især scania) hvilket er super dejligt

Jeg er også super glad for vores Scandia Basic. Den har en fuld rammeunderstøttelse og langt liggemål. Den er 2 år gammel og brugt rigtig rigtig meget på grusveje, skov og strand da vi bor på landet.

Vognen er utrolig robust, stabil og er overhovedet ikke slidt.

Prisen er også helt fornuftig, ca 3.500 inkl lift og pusletaske.

Anmeld

29. maj 2013

l.kjoeller

Stine Kjøgx skriver:

Hej alle gravide,

Jeg er så småt begyndt at kigge efter barnevogn, men jeg er helt på bar bund. Har i nogle erfaringer med gode eller dårlige mærker/modeller? Vil sætte stor pris på jeres mening :-)

odder er rigtigt godt. emmaljunga er også udemærket - det har vi i klapvogn men synes stellet er bedre på odder

Anmeld

30. maj 2013

Stine Kjøgx

Tak for alle jeres svar piger :-) Nu ved jeg nogenlunde, hvilke mærker jeg skal kigge efter. Kan jo ligeså godt finde en god en, når nu den kommende mormor har lovet at betale :-)

Anmeld

30. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Aagaard skriver:

VI har en brio compact - den er elendig, den ruster og skruer står til højre og venstre.

Hvor gammel er jeres?? Den første model havde nemlig problemer med netop at skruerne fald ud af bunden af den. Vi fik vores til repetition og har ingen problemer haft med den siden!! Vh stine

Anmeld

30. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har også en brio compakt og vi elsker den! Den køre på andet barn nu, og ud over lidt små problemer med den i starten, som vi fik lavet, har der ik været noget med den siden!! 

Elsker den, og ville helt sikkert vælge den igen! Den er virklig nem at at folde samme, vejer ingenting, og thea ku bruge den til hun var 3 år!! Vi har ingen rust problemer, og er så glad for at der er punkterfri hjul! Vh stine

Anmeld

30. maj 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Vores 2 børn har hver deres Emmaljunga, som vi er super glade for
Også har vi en Trille som ekstra vogn, den er fin, men der er bestemt ikke meget luksus over den

Anmeld

30. maj 2013

louisevl

Stine Kjøgx skriver:

Tak for jeres svar :-) Det er en stor hjælp at høre om jeres erfaringer, når nu det med babyudstyr er en helt ny verden. Er det realistisk at tænke, at den lille skal kunne bruge barnevognen et par år til at sove middagslur i, eller gider de ikke det, når de bliver lidt større?

Det kommer selvfølgelig an på barnet, men min dreng sover stadig i barnevogn og han bliver snart 2 år.

Mange af min mors dagplejebørn sover også ude i barnevognen indtil de skal starte i børnehave og hvis de stadig kan ligge der

Anmeld

30. maj 2013

modesty

Hej alle gravide,

Jeg er så småt begyndt at kigge efter barnevogn, men jeg er helt på bar bund. Har i nogle erfaringer med gode eller dårlige mærker/modeller? Vil sætte stor pris på jeres mening :-)

Hvor mange penge har I tænkt jer at bruge? Vil I købe nyt eller brugt?

Personligt synes jeg at det er spild af penge at bruge hen mod 10.000 kr. for en vogn man bruger i et års tid. Også selvom bedste betaler :-) Men det er jo forskelligt hvordan man prioriterer.

Hvis jeg skulle købe nyt, ville jeg gå efter Scandia eller Trille. Personligt kan jeg bedst lide Scandias design. Og jeg ville helt sikkert vælge lutfhjul og alustel, som ikke ruster.

M.h.t. at sove i vognen i lang tid, kommer det an på mange ting. Har I have? Skal baby i dagpleje eller vuggestue? Hvor lang bliver baby.

Vores dreng er halvandet og han har ikke kunnet være i sin barnevogn i et par måneder fordi han er så lang.

Men vi har heller ikke brugt den siden han var 8 mdr. En klapvogn er så meget mere handy at jeg var lykkelig for at kunne skifte den store barnevogn ud med en lidt mindre klapvogn.

I kan også vælge løsningen hvor i køber en klapvogn som f.eks Emmaljunga Nitro City og lægger liften eller voksiposen i klapvognen. På den måde behøver I slet ikke at købe en barnevogn. Det ville jeg nok gøre næste gang hvis vi skulle have flere børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.