Barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.220 visninger
21 svar
2 synes godt om
29. maj 2013

Stine Kjøgx

Hej alle gravide,

Jeg er så småt begyndt at kigge efter barnevogn, men jeg er helt på bar bund. Har i nogle erfaringer med gode eller dårlige mærker/modeller? Vil sætte stor pris på jeres mening :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

gonefishing

Stine Kjøgx skriver:

Hej alle gravide,

Jeg er så småt begyndt at kigge efter barnevogn, men jeg er helt på bar bund. Har i nogle erfaringer med gode eller dårlige mærker/modeller? Vil sætte stor pris på jeres mening :-)

Vi købte en Brio til første barn.. den var vi rigtig glade for, men vores datter ville ikke bruge den efter hun kunne sidde op. Så vi solgte den efter 7 måneder og brugte Emmaljunga klapvogn.

Her til nr 2. er jeg så blevet så vild med Emmaljunga, da vi elsker vores klapvogn, at vi har købt en Big star S til 1700 kr på dba.dk (3 år gammel)
Den er super fin! og vi er super glade for den!

Anmeld

29. maj 2013

DianaRJS

Stine Kjøgx skriver:

Hej alle gravide,

første barn købte vi en odder, og andet barn en emaljunga, og har været super tilfredse med begge to skal siges vi købte ny til hvert barn da den store ikke var færdig med hans da han blev storebror

denne gang bliver det også emaljunga, dog en combivogn da jeg venter tvillinger, og har 2 barnevogne til at stå så vil gerne den skal kunne laves om til klapvogn så jeg ikke skal smide penge 2 gange til samme formål

Anmeld

29. maj 2013

L&V

Stine Kjøgx skriver:

Hej alle gravide,

Vi har odder og scania til vores børn og er super tilfreds.. De har store liggemål, er understøttet under hele bunden, er høje i kassen (især scania) hvilket er super dejligt

Anmeld

29. maj 2013

LilleChelle

Vi havde en trille dream .. Men den blev jeg aldrig gode venner med. Stor og klodset. 

Havde jeg vidst det havde jeg købt vores klapvogn fra starten og bare haft ham i liften dertil. Det har været det bedste vogn køb vi har gjort, da han blev 5 måneder - Emmaljunga city cerox  

Anmeld

29. maj 2013

Stine Kjøgx

Tak for dit svar :-) Har selv kigget på Emmaljunga og synes, at deres modeller ser rigtig fine ud. Tænker at den både skal være nem at klappe sammen, hvis den skal med i bilen og samtidig også godt må være så stor, at den lille kan ligge i den et par år.

Anmeld

29. maj 2013

Aagaard

Stine Kjøgx skriver:

Hej alle gravide,

VI har en brio compact - den er elendig, den ruster og skruer står til højre og venstre.

Anmeld

29. maj 2013

Stine Kjøgx

Tak for jeres svar :-) Det er en stor hjælp at høre om jeres erfaringer, når nu det med babyudstyr er en helt ny verden. Er det realistisk at tænke, at den lille skal kunne bruge barnevognen et par år til at sove middagslur i, eller gider de ikke det, når de bliver lidt større?

Anmeld

29. maj 2013

(august)

Vi købte en Odder x-dream og er super glade for den. Den er knap 3 år gammel og begge børn har sovet i den, den mindste sover stadig i den i weekenderne. 

Fantastik vogn og alle pengene værd.

P.S. storesøster fik en Odder klapvogn da lillesøster kom.

Anmeld

29. maj 2013

L&V

Stine Kjøgx skriver:

Tak for jeres svar :-) Det er en stor hjælp at høre om jeres erfaringer, når nu det med babyudstyr er en helt ny verden. Er det realistisk at tænke, at den lille skal kunne bruge barnevognen et par år til at sove middagslur i, eller gider de ikke det, når de bliver lidt større?

Det er der hvis ikke noget facit på, børn er jo forskellige og det er familier os.. Vi har vores med over alt næsten så den sku ku holde til lidt af hvert og være nem at pakke sammen.. Vores datter elsker sin barnevogn så tror hun bliver noget gammel før hun holder med at bruge den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.