Træt af at mangle rigtige veninder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2013

bøllen

hej pigerjeg er så træt af at man tror man har nogen at snakke med og sms med og så ligepludselig så dropper de en uden at give en forklaring.jeg savner at have nogen veninder man kan stole på og som er der for en,det skal selvfølgelig gå begge veje.jeg er meget omsorgsfuld og en god venindejeg mangler så meget nogen gode veninder som man kan stole på bliver.... håber nogen vil være mine veninder hilsen charlotte

Kan sagtens følge dig. Det der med at finde rigtige veninder , man kan stole og regne med . Og ikke dropper en uden forklaring. Men omvendt hvis de veninder ikke giver en forklaring, så er det måske rigtige veninder når alt kommer til alt.

Håber du finder nogle skønne tøser - det skal nok lykkes .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2013

Little_me

Hejsa med dig

søger du stadig veninder, for så må du da meget gerne skrive en besked til mig - hvis du har lyst

jeg er meget seriøs omkring mine venskaber, men ligesom dig, har jeg haft nogle dårlige venskaber, hvor ens såkaldte veninde vender en ryggen uden grund... så jeg forstår dig fuldt ud

Anmeld

3. august 2013

Mama1304

Jeg droppede simpelthen alle de mange "veninder" jeg havde for nogle år siden! Jeg har den mening, at man ikke kan stole på nogen! Jeg har så heller ingen "hemmeligheder"  

Så forstår Dig godt  Håber d finder nogle gode tætte veninder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.