Træt af at mangle rigtige veninder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.257 visninger
12 svar
4 synes godt om
29. maj 2013

E.J.mor.

hej pigerjeg er så træt af at man tror man har nogen at snakke med og sms med og så ligepludselig så dropper de en uden at give en forklaring.jeg savner at have nogen veninder man kan stole på og som er der for en,det skal selvfølgelig gå begge veje.jeg er meget omsorgsfuld og en god venindejeg mangler så meget nogen gode veninder som man kan stole på bliver.... håber nogen vil være mine veninder hilsen charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

Team Putte

E.J.mor. skriver:

hej pigerjeg er så træt af at man tror man har nogen at snakke med og sms med og så ligepludselig så dropper de en uden at give en forklaring.jeg savner at have nogen veninder man kan stole på og som er der for en,det skal selvfølgelig gå begge veje.jeg er meget omsorgsfuld og en god venindejeg mangler så meget nogen gode veninder som man kan stole på bliver.... håber nogen vil være mine veninder hilsen charlotte

Årh hvor jeg kender det! er så træt af folk der ik tænker ud over egen næse! der kun kan skrive når de skal have hjælp og dolker en i ryggen igen og igen

Anmeld

29. maj 2013

B&J

Kender det alt alt alt for godt men håber du er så heldig som jeg er har fundet jydeinden her inde fra HUN er seriøst sååååååå sød. i starten troede jeg også bare det blev skrive skrive også ville vi dø ud i det men NIKS vi skriver løs

Anmeld

29. maj 2013

tankai

E.J.mor. skriver:

Du da velkommen til at sende en pb, hvis du har lyst til at snakke med mig  

Anmeld

29. maj 2013

TNBC

E.J.mor. skriver:

Hej

Du er velkommen til at skrive til mig. Mangler også veninder at kunne snakke med. Jeg er tilflytter.

Anmeld

29. maj 2013

lollandpigen

Har det fuldstændigt som dig.... har nogle få rigtigt gode veninde tilbage men kunne da godt bruge en mere.... Skriv meget gerne privat måske vi kunne finde ud af noget....

Anmeld

29. maj 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
E.J.mor. skriver:

Ville gerne, er i samme situation, desværre bor vi langt fra hinanden. Håber du finder nogle dejlige veninder 

Anmeld

29. maj 2013

Sesse89

Hvor kan jeg følge dig!

Stort kram

Anmeld

29. maj 2013

Ditte-3

Kender det så godt mange af mine "vender" smutted da jeg blev grevid første gang rasten er flytted langt væk og så stille og rolig misted kontakten og nu jeg selv flytted til en ny by men vender hinger ikke på træerne  

Anmeld

29. maj 2013

mulleh

Hvor på Vestsjællands bor du

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.