KittyCatta skriver:
En lille hyggetråd: Hvad indeholder din makeuppung? 
Jeg har lige sorteret godt og grundigt i hvad jeg bruger, og har nu to makeuppunge. Den jeg selv bruger og det som mine niecer kan bruge, når de skal lege fine damer, når jeg passer dem.
Kan ikke få mig selv til at smide det ud, selvom jeg ikke bruger det. Meget af det er det helt billige makeup i pangfarver jeg har købt, fordi det var billigt. Har aldrig brugt det. 
Ellers har jeg været ude og købe nyt af alting. Synes jeg godt har måtte forkæle mig med gode mærker, så det hele er nu fra Nilens Jord og Chanel. Fantantiske mærker 
Har nu kun det som jeg bruger til hverdag. En mineral foundation, to eyelinere (brun og sort), en volume mascara, to slags øjenskygge (mere til festbrug), en blush, en neutral læbestift og en helt skrigende pink lipgloss.
Jeg har pænt meget make-up, parfumer og alt mulig andet, men det jeg har i min make-up pung ( altså den jeg tager med hvis jeg f.eks skal på weekend) er mascara, Clinique Foundation, Chanel øjenskygge ( går faktisk aldrig med det), to læbestifter, en gloss, en sort eyeliner og en brun - og så en løs pudder.
Men jeg har en DKNY pose svarende til en lille bærepose fyldt med alverdens make-up som jeg har købt i tidens lød, men som jeg aldrig bruger. Dog hiver jeg den altid frem hvis vi f.eks. skal til tema-fest osv. Jeg har også en hylde med ting, men det er mest parfumer og cremer.
/Fenja 
Anmeld