Hvad indeholder din makeuppung?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.000 visninger
27 svar
21 synes godt om
29. maj 2013

KittyCatta

En lille hyggetråd: Hvad indeholder din makeuppung? 

Jeg har lige sorteret godt og grundigt i hvad jeg bruger, og har nu to makeuppunge. Den jeg selv bruger og det som mine niecer kan bruge, når de skal lege fine damer, når jeg passer dem.  Kan ikke få mig selv til at smide det ud, selvom jeg ikke bruger det. Meget af det er det helt billige makeup i pangfarver jeg har købt, fordi det var billigt. Har aldrig brugt det. 
Ellers har jeg været ude og købe nyt af alting. Synes jeg godt har måtte forkæle mig med gode mærker, så det hele er nu fra Nilens Jord og Chanel. Fantantiske mærker

Har nu kun det som jeg bruger til hverdag. En mineral foundation, to eyelinere (brun og sort), en volume mascara, to slags øjenskygge (mere til festbrug), en blush, en neutral læbestift og en helt skrigende pink lipgloss.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

Kloster

Jeg har ikke en makeup pung. Jeg har en hel hylde (åbenbart   )

Jeg er blevet forelsket i Clinique. Så det har jeg lidt af. Har en del øjenskygger fra Nilens Jord, men bruger så sjældent øjenskygge.

Til dagligt bruger jeg BB cream, concealer, mascara og lipgloss.

Når jeg går i byen bruger jeg faundation, concealer, eyeliner, øjenskygge, mascara og lipgloss.

Anmeld

29. maj 2013

Muhmi

Saltstænger...

Anmeld

29. maj 2013

KittyCatta

Kloster skriver:

Jeg har ikke en makeup pung. Jeg har en hel hylde (åbenbart   )

Jeg er blevet forelsket i Clinique. Så det har jeg lidt af. Har en del øjenskygger fra Nilens Jord, men bruger så sjældent øjenskygge.

Til dagligt bruger jeg BB cream, concealer, mascara og lipgloss.

Når jeg går i byen bruger jeg faundation, concealer, eyeliner, øjenskygge, mascara og lipgloss.

Hehe.. Hvis hylden skal med ser der sådan ud.

Har så sindssygt mange produkter. Har hylden fyldt, og derudover kommer tre klodskasser og lidt ekstra. Kæresten sukker hver gang jeg kommer hjem med nyt.

Til sammenligning tror jeg han har højst fem produkter

Anmeld

29. maj 2013

KittyCatta

Muhmi skriver:

Saltstænger...

???

Anmeld

29. maj 2013

Muhmi

KittyCatta skriver:

???

Ikke noget.. Jeg har bare ikke en make-up-pung, men jeg ville så gerne være med alligevel

Dårlig humor I know.. Sorry

Anmeld

29. maj 2013

Kloster

KittyCatta skriver:

Hehe.. Hvis hylden skal med ser der sådan ud.

Har så sindssygt mange produkter. Har hylden fyldt, og derudover kommer tre klodskasser og lidt ekstra. Kæresten sukker hver gang jeg kommer hjem med nyt.

Til sammenligning tror jeg han har højst fem produkter

Hvad er så en makeup pung? En du har i tasken ell bilen? Mit makeup står i nogle glas på hylden og har ikke voldsomt mere end det, der står der. Men er også rimelig kræsen med hvad jeg vil have/bruge og har skåret langt ind til benet, så der kun er det, jeg bruger.

Anmeld

29. maj 2013

Benjamins'mor

Jeg bruger ikke make-up særligt tit, men her er det min indeholder, der er også lidt andet end make-up, har en make-ip pung yderligere med creme osv, samt en hylde med cremer osv.

Anmeld

29. maj 2013

LRJ

I min pung har jeg altid en eyeliner og lipgloss i som det eneste
Men jeg fylder 3 og en halv skab ud af de 4 vi har på badeværelset plus ovenpå skabene, og har alt indenfor makeup, hår, negle og hudpleje snart og selvom jeg rydde op en gang i måneden i det og forære min søster og svigermor en del ting så kommer der hele tiden nye ting

Anmeld

29. maj 2013

khaleesi

Min make-up pung indeholder:

Foundation, hvid eyeliner, sølv øjeskygge, vandfast eyeliner, mascara, 3 slags lipgloss og en masse vatpinde til rettelse

(og det er den jeg har med mig rundt^)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.